چاپ کردن این صفحه

تجدید چاپ مکرر کتاب‌های «قصه دلبری» و «عمار حلب»

شنبه, 15 دی 1397 14:22 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

کتاب های «قصه دلبری» و «عمار حلب» از انتشارات روایت فتح روایاتی از زندگی شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی با استقبال مخاطبان به چاپ های هفتم و نهم رسیدند.

 

به گزارش خط هشت ، شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی از فرماندهان حاضر در سوریه و معروف به «عمار حلب» است که انتشارات روایت فتح دو کتاب با عناوین «قصه دلبری» و «عمار حلب» راجع به زندگی این شهید به چاپ رساند.

«قصه دلبری» شرح زندگی عاشقانه شهید محمدخانی است که به روایت همسر وی از زمان آشنایی و 5 سال زندگی مشترک و «عمار حلب» نیز شرحی از خاطرات و زندگی این شهید بزرگوار است که به روایت دوستان و همرزمان وی و به قلم محمدعلی جعفری به رشته تحریر درآمده است.
کتاب قصه دلبری در 184 صفحه کمتر از یکسال با استقبال مخاطبین به چاپ هفتم رسید و کتاب عمار حلب هفتمین کتاب از مجموعه مدافعان حرم نیز توانست نهمین چاپ خود را روانه بازار نشر کند.

«اسم تو مصطفاست» کتابی دیگر از انتشارات روایت فتح است که داستان زندگی عاشقانه شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده را روایت میکند.این کتاب به روایت همسر این شهید بزرگوار در 272 صفحه و کمتر از یکسال توانست با استقبال مخاطبان چاپ چهارم خود را روانه بازار کتاب کند.

 

 

 

منبع: ایرنا

خواندن 1115 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)