چاپ کردن این صفحه

استقبال مردمی از کتاب‌های «دختری کنار شط» و «سرباز سال‌های ابری»

شنبه, 07 ارديبهشت 1398 12:16 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیر انتشارات فاتحان از استقبال مردمی از کتاب «دختری کنار شط» و «سرباز سال‌های ابری» طی سه روز گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و در انتشارات فاتحان خبر داد.

 

به گزارش خط هشت ، علی ناظری، مدیر این انتشارات که در حوزه فرهنگ و تاریخ شفاهی دفاع مقدس فعالیت دارد با بیان اینکه یکی از وظایف نهادها و مراکز فعال فرهنگی و انتشاراتی دفاع مقدس تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و حماسه‌های رزمندگان با زبانی نو به نسل جوان از طریق ادبیات وهنر است تصریح کرد: این انتشارات تاکنون موفق شده است ۲۰۰ عنوان کتاب را در زمینه‌های تاریخ شفاهی دفاع مقدس، خاطرات، داستان زندگی نامه و زندگی نامه داستانی منتشر و به علاقه‌مندان و نسل نو تقدیم کند.

رئیس هیات مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس با بیان اینکه در مقطعی که هجمه فرهنگی دشمن به باورهای نسل جوان شدت گرفته همدلی و همراهی ناشران فعال این حوزه بیشتر احساس می‌شود، استقبال از کتاب‌های انتشارات فاتحان را خوب توصیف کرد و افرود: کتاب سرباز سال‌های ابری تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس به روایت سیدقاسم یاحسینی که شامل خاطرات عبدالحسن بنادری از کارکنان شرکت ملی نفت است و کتاب دختری کنار شط به قلم عبدالرضا سالمی نژاد که زندگی وخاطرات بانوی شهیده مریم فرهانیان است، طی سه روز گذشته با استقبال خوب اقشار مختلف مردم و جوانان مواجه شده است.

مدیر انتشارات فاتحان ادامه داد: در کتاب دختری کنار شط نویسنده در ۸ فصل تلاش کرده الگویی شخصیتی از این بانوی شهید به خوانندگان و مخاطبان ارایه کند. انتشارات فاتحان در راهروی ۱۷ غرفه ۲۵ آماده پذیرایی از علاقه مندان است.

 

 

منبع: فارس

خواندن 1099 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)