چاپ کردن این صفحه

«سرت را به خدا بسپار» منتشر شد/ فرمانده ‌ای که جنگ، دانشگاهش بود

سه شنبه, 14 بهمن 1399 17:18 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

کتاب «سرت را به خدا بسپار» خاطراتی از شهید محمدرضا داورزنی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، به قلم علیرضا اشرفی‌نسب و توسط انتشارات «راه یار» منتشر شد.

 

به گزارش خط هشت، کتاب «سرت را به خدا بسپار»؛ خاطراتی از شهید محمدرضا داورزنی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، به قلم علیرضا اشرفی‌نسب و توسط انتشارات «راه یار» منتشر شد.

در ابتدای این کتاب درباره شهید محمدرضا داورزنی چنین آمده است: «خاطرات پیشِ رو نمی از یَم دریای وجودی شهید محمدرضا داورزنی است که بیشتر بر پایه خاطرات نزدیکان و کمتر هم‌رزمانش بنا شده است. شهیدی که به تعبیر خودش «دانشگاه جنگ»، نردبان ترقی او بود تا در مکتب روح‌الله قد بکشد و «عِنْدَ مَلِیکٍ مُقْتَدِرٍ» روزی‌خوار خان بهشتی باشد و به کسانی که هنوز به او ملحق نشده‌اند، بشارت بدهد.»

برااساس این گزارش، تحقیق ‌و مصاحبه کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای «سرت را به خدا بسپار» برعهده علیرضا اشرفی‌نسب و اکرم یعقوبی بوده و نگارش آن نیز توسط علیرضا اشرفی‌نسب صورت گرفته است. این کتاب در شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و با قیمت ۲۲ هزار تومان به همت انتشارات «راه یار» به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub و یا سایت vaketab.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

 

 

منبع: فارس

خواندن 686 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)