چاپ کردن این صفحه

هنرمندان و نویسندگان بیشتر از ظرفیت‌های جامعه آزادگان استفاده کنند

شنبه, 25 مرداد 1399 17:34 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: ظرفیت عظیم نهفته در جامعه آزادگان باید مورد توجه بیش از پیش هنرمندان و نویسندگان قرار گیرد.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، علی واحد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت عظیم نهفته در جامعه آزادگان بایستی مورد توجه بیش از پیش هنرمندان و نویسندگان قرار گیرد تا بتوانیم از پشت خاکریز اسارت، شجاعت ها را به تصویر بکشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن 26 آبان سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان با وجود هجمه‌های تبلیغاتی و جنگ روانی فراوانی که در دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعثی عراق متحمل می‌شدند،  توانستند با ایمان به خدا و تأسی از ائمه اطهار (ع) در این میدان جنگ نابرابر و مظلومانه، در برابر آخرین ترفندهای شیطانی صدام و اربابان مستکبرش پیروز شوند و پرچم انقلاب و اسلام را در عمق خاک دشمن به اهتزاز در آورند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه آزادگان ایران اسلامی با پایداری خویش در دوران اسارت، واژه ایستادگی را در گستره جهانی معنی کردند، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی کلید واژه‌ای است که آزادگان عزیز به آن معنای جهانی بخشیدند و آن را به عنوان یگانه مسیر پیروزی در برابر زورگویان و مستکبران به جهانیان عرضه داشتند.

واحد بیان کرد: اکنون و در این برهه زمانی حساس منطقه و جهان، هوشیاری و بیداری ملت سرافراز ایران اسلامی و رهبری آگاه و انقلابی نظام رمز پیروزی در هر توطئه و شکست دسیسه‌ها و فتنه‌های نظام سلطه و صهیونیسم است.

وی افزود:  ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی با چراغ هدایت ولایت فقیه و رهبری هوشیارانه و شجاعانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) همواره رفتار جبهه دشمن را رصد و با مراقبت عوامل درونی آنان روزنه‌های امید و نفوذ دشمن را شناسایی و خنثی نموده و با درایت و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اجازه تعبیر رویای شیطانی را به شیطان بزرگ و جبهه متحدانش نخواهند داد.

 

 

منبع: تسنیم

خواندن 1012 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)