چاپ کردن این صفحه

اعزام دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور تا ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد‌

پنج شنبه, 23 اسفند 1397 11:44 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: اعزام دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور از ۱۷ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد.

 

به گزارش خط هشت از  اردبیل ، پرویز پرزوراظهار داشت:  اعزام دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور از 17 اسفند ماه آغاز شده و تا 25 اسفند ماه ادامه دارد که در قالب این اردوها 600 خواهر و 600 برادر در قالب 24 دستگاه اتوبوس از این سفر معنوی بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان کرد:  در عرصه‌های علمی، پژوهشی و پزشکی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم و در این زمینه درصدد هستیم تا با حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی از مجاهدت‌های خاموش رزمندگان دوران دفاع مقدس شعار « گام دوم انقلاب؛ راهی به سوی نور» را محقق کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: دانشجویان اردبیلی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شده‌اند و با آشنایی با رشادت‌ها و تلاش‌های رزمندگان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش تاثیرگذار خود را ایفا کرده‌اند که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

پرزور تصریح کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ارزشی و معنوی در مناطق عملیاتی کشور اجرا می‌شود و در تلاش هستیم دانشجویان استان نیز از این برنامه‌ها استفاده کرده و با قرارگیری در این فضا و حال وهوا از تاثیرات ارزشمند انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام آگاه شوند.

وی بیان کرد: ایستادگی در برابر ظلم و استبداد بر هم زننده معادلات جهان و منطقه است که راهیان نور این فرصت را فراهم کرده و بی‌شک با برگزاری این اردوها می‌توانیم در تعالی واقعی انقلاب اسلامی به شکل تاثیرگذار و منسجم ورود پیدا کرده و راه شهدای والامقام را پررنگ نگهداریم.

 

 

منبع: تسنیم

خواندن 1468 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)