چاپ کردن این صفحه

دانش‌آموزان اردبیلی راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند

سه شنبه, 16 مهر 1398 16:52 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت:کاروان راهیان نور خواهران دانش‌آموزی شهرستان اردبیل در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند تا با بازدید از این مناطق با رشادت‌های شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقان صبح امروز در آئین بدرقه کاروان راهیان نور اردبیل اظهار داشت: راهیان نور یک اقدام فرهنگی مهم و تاثیرگذار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و الگوگیری از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان و به ویژه دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

وی مهمترین هدف از اجرای اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با آشنا کردن حاضران در این اردوها با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی زمینه برای اشاعه و انتقال آرمان‌ها و اهداف شهدا را برای آنها و به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم آوریم.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه راهیان نور یک سنت حسنه و اقدام فرهنگی موثر است، گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس تا پای جان ایستاده و دفاع جانانه‌ای از کشور کردند و با سرافرازی و دلاوری اجازه ندادند تا حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان و دشمنان بیفتد.

دهقان با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور خواهران از اردبیل تصریح کرد:‌ این دومین کاروان راهیان نور خواهران شهرستان بوده که در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند تا با بازدید از این مناطق با رشادت‌های شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه دانش‌آموزان به مدت دو روز در این مناطق خواهند بود، افزود: در این مدت دانش‌آموزان از یادمان شهیدان باکری در ارومیه، یادمان شهید بروجردی در نقده و نیز شهدای منطقه تمرچین بازدید خواهند کرد که در این زمینه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

 

 

منبع: تسنیم

خواندن 1354 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)