×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 690

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع): آل‌ سعود برده بی‌چون و چرای استکبار جهانی است

سرهنگ «سامانلو» گفت: آل‌ سعود برده بی‌چون و چرای استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است و به دلیل دستیابی به اهداف پلید خود کاخ سفید را همچون بتی پرستش می‌کند.

یکشنبه, 27 تیر 1400 07:38 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

سرهنگ «قاسم سامانلو» فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرج، با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست مأموران رژیم سفاک آل‌سعود در سال 1366 اظهار داشت: در این تاریخ مأموران آل سعود در حرم امن الهی حرمت‌شکنی کردند و وحشیانه حجاج خانه خدا را به خاک و خون کشیدند.

وی گفت: رژیم آل سعود دولتی است که بر پایه ظلم و جنایت و خباثت شکل گرفته و در راه رسیدن به اهداف پلید خود به نام اسلام و قرآن از هیچ ظلم و جنایتی در حق مسلمانان اسلام ناب محمدی دریغ نکرده است. در اصل رژیم آل سعود یک هویت یهودی انگلیسی دارد و شجره منحوس آن به یک فرد یهودی برمی‌گردد و مطالعه اسناد تاریخی نیز این هویت را به وضوح نشان می‌دهد.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز ابراز داشت: آل سعود برده بی‌چون و چرای استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است و به دلیل دستیابی به اهداف پلید خود کاخ سفید را همچون بتی پرستش می‌کند و حاضر است هرگونه باج‌خواهی آن‌ها را اجابت کند حتی اگر به قیمت جان مسلمانان جهان تمام شود.  

سرهنگ سامانلو ادامه داد: در واقع رژیم آل سعود اجرا کننده دستورات و اوامر جنایتکارانه اربابان خود در منطقه است. با مرور تاریخ می‌توان دریافت که این رژیم سفاک از زمان شکل‌گیری تاکنون مرتکب چه جنایت‌ها و خیانت‌هایی در حق مسلمانان و اسلام عزیز شده و با پیشی گرفتن در ظلم و جنایت، روی شیطان بزرگ یعنی آمریکای خونخوار را سفید کرده است.

وی تخریب قبور ائمه (ع)، ظلم و جنایت علیه مردم مظلوم شیعه مذهب عربستان، اعدام عالم برجسته شیعه شیخ نمر و کمک همه جانبه به رژیم صدام در جریان جنگ تحمیلی علیه ایران را از جمله خباثت‌ها و ظلم‌های این رژیم ملعون برشمرد و اضافه کرد: رژیم آل سعود به وجود آورنده و حمایت‌کننده گروه‌های تروریستی همچون القاعده، داعش و طالبان است.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز با اشاره به اعدام وسیع جوانان شیعی معترض به ظلم‌ها و جنایات رژیم آل سعود افزود: این رژیم انتقاد از دولت را اقدامی تروریستی تلقی می‌کند و حق هرگونه اعتراض را از مردم گرفته است. با وجود این رژیم دیکتاتوری محض در عربستان حاکم شده و مردم از روی اجبار به حمایت از این رژیم خبیث تظاهر می‌‌کنند.

سرهنگ سامانلو با اشاره به اینکه ایدئولوژی وهابی رژیم سعودی از سنین پایین به کودکان عربستانی آموزش داده می‌شود، عنوان کرد: سیستم آموزش عربستان یک سیستم حفاظتی از خاندان رژیم صعودی است که در آن نفرت از دیگر ادیان و ملت‌ها را به دانش‌آموزان یاد می‌دهند و به آن‌ها القا می‌کنند که شیعیان کافر هستند و باید با مرگ آن‌ها را مجازات کرد.

وی تصریح کرد: این رژیم سفاک که به نام اسلام از هیچ کار ظالمانه‌ای دریغ نمی‌کند، سعی دارد دانش‌آموزان را به خاندان سعودی علاقه‌مند کند. در حال حاضر نیز اقدامات خرابکارانه و تروریست‌گونه آن در منطقه قابل مشاهده است؛ از اقدامات ظالمانه در حق مردم سوریه، لبنان و عراق گرفته تا جنایت‌هایی که به جهت خوش خدمتی به اربابان خود به این کشورها و مردمش روا داشته است.

سرهنگ سامانلو متذکر شد: این رژیم تمام منابع مالی خود را صرف خرید تسلیحات و مهمات جنگی می‌کند و آن‌ها را بر سر مردم یمن می‌ریزد اما از آنجا که دست تقدیر الهی با مظلومان است، هیچ دستاوردی برای این رژیم حاصل نشده و هر روز شاهد فرورفتن آن در باتلاق هستیم. به امید آن روزی که پرچم اسلام به دست صاحب اصلی آن برسد و بساط ظلم و جور از صحنه روزگار برچیده شود.

منبع: دفاع پرس

خواندن 576 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...
cache/resized/505cb221be92ac5c13de72cd306e1ce8.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/9f3ee00aea2f66d90cf98785cbebd844.jpg
کتاب «هوای سرد تیرماه» خاطرات شهید «صفرعلی یوسفی» ...
cache/resized/e6af305268b0763d7b4e18071bd7a0bf.jpg
کتاب «بلندای آسمان وطن» خاطرات خلبان آزاده جانباز ...
cache/resized/5c17989fdda46ad8b631c928992f7c9b.jpg
کتاب «پسر رنج» خاطرات و زندگی نامه آزاده سرافزار ...
cache/resized/1a30ce51315f59ae0c01a525fd63c5cc.jpg
«کتاب پرواز مازیار» خاطرات همسر شهید خلبان ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family