چاپ کردن این صفحه

گرامیداشت سالروز حماسه شکست سوسنگرد در اردبیل برگزار می‌شود

سه شنبه, 15 آبان 1397 23:54 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با ۲۶ آبان ماه گرامیداشت سالروز حماسه شکست سوسنگرد در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خط هشت، جواد زنجانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز شکست سوسنگرد در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: همزمان با 26 آبان ماه گرامیداشت سالروز حماسه شکست سوسنگرد در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این برنامه انجام یافته است.

وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت شکست سوسنگرد را در مهدیه  و یا سالن ولایت اردبیل برگزار می‌کنیم و در این مراسم خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و سایر اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند.

فرماندار اردبیل گفت: در حماسه شکست سوسنگرد 39 رزمنده از استان اردبیل حضور داشته و در این عملیات اردبیل هشت شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و نقش رزمندگان اردبیل در این حماسه بسیار تاثیرگذار بود.

زنجانی اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران و برگزاری نشست‌های تخصصی از برنامه‌های سالروز شکست سوسنگرد خواهد بود و در حاشیه همایش شکست سوسنگرد برنامه‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این مراسمات مبنای کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: استان اردبیل سه هزار و 400 شهید والامقام و 9 هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در این استان 750 آزاده نیز وجود دارد که به برکت خون پاک شهدا و حضور بابرکت جانبازان و ایثارگران هم‌اکنون اقتدار و امنیت کشورمان در دنیا مثال‌زدنی است.

خواندن 970 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)