چاپ کردن این صفحه

اردبیل|یادواره شهدای فرهنگیان مشگین‌شهر برگزار شد

دوشنبه, 21 آبان 1397 23:37 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان یادواره شهدای فرهنگیان مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش خط هشت، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان یادواره شهدای فرهنگیان مشگین‌شهر برگزار شد.

علی واحد نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل همراه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام یک اولویت اساسی است و در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام باید در جامعه نهادینه شود.

وی بیان کرد: امروز نسل جوان کشورمان باید ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشند و در راستای توسعه کشور تلاش کنند و همان طور که شهدای والامقام کشورمان به جبهه‌های جنگ رفته و در مقابل دشمنان ایستادند در عصر کنونی نیز نسل جوان کشورمان باید برای دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی کوشا باشند.

واحد اظهار کرد: آرمان‌خواهی و نشاط از ویژگی‌های بارز نسل امروزی است و باید با بصیرت‌افزائی و آگاه‌سازی در عصر کنونی در مقابل هجمه‌های فرهنگی جواب دندان‌شکنی در مقابل تهدیدات و جنگ نرم دشمنان داشته باشیم و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: تهدید جدی انقلاب اسلامی آسیب فرهنگی است و دشمن در این زمینه تلاش دارد تا نسل جوان را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلامی دور کند که در این زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در برابر تهدیدهای دشمنان نیازمند بیمه‌سازی است و باید در برابر ابرقدرت‌ها تکیه بر ایمان به خدا و وحدت و یکپارچگی را در وهله نخست اولویت قرار دهیم.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در استان اردبیل اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است و باید مسئولان در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای داشتند و در برگزاری مستمر یادواره‌های شهدای والامقام تلاش کنند که این موضوع بسیار مهم وحیاتی است.

خواندن 984 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)