چاپ کردن این صفحه

صبح امروز انجام شد؛

تشییع پیکر شهید گمنام در بوستان شهرک اداره اردبیل

سه شنبه, 28 آذر 1402 19:55 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

به همت شهرداری اردبیل پیکر مطهر شهید گمنام در بوستان شهرک اداری اردبیل تشییع و مراسم معنوی برگزار شد.

به گزارش خط هشت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل پیش از ظهر سه‌شنبه در این مراسم، اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد حضور ۹ شهید گمنام در استان بودیم تا بار دیگر عطر جهاد، شهادت و ایثار در این استان پیچیده شود.

علی واحد تصریح کرد: دیروز پیکر شهید گمنام در محوطه دانشگاه فرهنگیان تشییع و تدفین شد تا فضای علمی استان نیز معطر به عطر شهدا و یاد و خاطره ایثاری آنها باشد.

وی گفت: امروز نیز شاهد مراسم تشییع در بوستان شهرک اداری اردبیل هستیم تا پیکر این شهید والامقام نیز تدفین و به خاک سپرده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: در مجموع در ایام فاطمیه ۹ شهید والامقام گمنام برای استان در نظر گرفته شده بود که ما نسبت به تدفین و تشییع این شهدای والامقام اقدام کرده و در مناطق مختلف استان شاهد برگزاری آیین‌های بزرگداشت این شهدای والامقام بودیم.

واحد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا برای این شهدای گمنام یادمان‌های ارزشمندی را تهیه و تدارک ببینیم تا همواره در تاریخ این کشور یاد و خاطره این دلاورمردان عرصه دفاع از ناموس و حیثیت این کشور به یادگار بماند.

وی اضافه کرد: ما امروز تمام امنیت، سلامت و عزت خود را مرهون شهدا هستیم که با قدرت و صلابت در عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس حاضر شده و توانستند کشور را به اوج عزت و عظمت برسانند.

واحد بیان کرد: حضور این شهدا همراه با نعمت و برکت برای این استان بوده و قطعاً در سال‌های آینده نیز حضور شهدای گمنام و تشییع پیکر آنها می‌تواند فرصتی بی‌نظیر در همراهی مردم برای دفاع از سلحشوران این مرز و بوم باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: در استان اردبیل شاهد حضور و تشییع پیکر بیش از ده‌ها شهید گمنام بودیم که همه مناطق استان به ویژه فضاهای علمی و آموزشی در این ایام از خیر و برکت حضور این شهدا بهره‌مند شدند.

 

 

منبع:  مهر

خواندن 50 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)