چاپ کردن این صفحه

امام جمعه اردبیل: بسیج همیشه در صحنه‌های سرنوشت ساز کشور پیشگام بوده است

دوشنبه, 28 آبان 1397 22:24 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: بسیج همیشه در صحنه‌های سرنوشت ساز و حساس کشور پیشگام بوده است.

به گزارش خط هشت، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار داشت: بسیج همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده و نقش بسیج همیشه تاثیرگذار است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل امروز به ویژه نوجوانان انتقال یابد که این امر بسیار مهم است.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: بسیج بزرگ‌ترین دستاوردی بود که امام راحل آن را ایجاد کرد که بسیج همیشه در کشور نقش اساسی داشته است.

عاملی افزود: بسیج یکی از شاهکارهای بزرگ امام راحل بود که باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: امروزه رهبریت صالح یکی از موضوعات مهم است که ما قدردان رهبریت صالح هستیم که کشورمان در سایه رهبریت صالح به پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته است.

وی بیان کرد: ددشمنان و استکبار جهانی درصدد تسلط بر کشورهای اسلامی هستند که بی‌شک با رهبریت صالح و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود

امام جمعه اردبیل بیان کرد: امروزه کشورمان در سایه درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیشرفت دست یافته و ما قدردان این سرمایه عظیم و بزرگ هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که باید در مجلس افراد تخصصی و کاردان همچون مدرس پای کار باشند افزود: نیاز است در مراکز تصمیم‌گیرنده کشور افراد تخصصی و کاردان حضور یابند که این امر پیشرفت کشوررا رقم خواهد زد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به این که بسیج باید در خدمات علمی و فرهنگی پیشگام باشد افزود: امروزه حوزه فرهنگ و علم بسیار مهم است و اگر کشوری پیشرفت کند کشورهای دیگر جرات تسلط به آن کشور را نخواهند داشت.

عاملی با اشاره به پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف گفت: امروزه دنیا روی ایران حساب ویژه باز کرده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: ما قدردان خون پاک شهدا هستیم و با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

عاملی بیان کرد: یکی دیگر از سرمایه‌های کشور حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور است و نقشه و توطئه دشمنان این است که مردم را از صحنه خارج کنند که با بصیرت و ولایتمداری این نقشه‌ها به یاس و نامبدی تبدیل می‌شود.

وی ارتقای علمی در کشور را مهم دانست و بیان کرد: باید در این حوزه ورود جدی بسیجیان مبنای کار قرار گیرد.

خواندن 911 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)