امسال سال «بعثت» انقلاب است

شنبه, 29 دی 1397 11:37 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فعال فرهنگی و فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن می‌بیند تاثیر خون شهدا را و از همین بابت نگران است تصریح کرد: دشمن به طور جد احساس می‌کند که داستان انقلاب اسلامی به انهدام آنها ختم می‌شود.

 

به گزارش خط هشت؛ حسین یکتا در سی و دومین یادواره شهدای شهر زنگی‌آباد، کهنوج و فرح‌آباد کرمان که با حضور سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه زنگی‌آباد شهر شهداست و ذکر و نام شهید حاج یونس زنگی‌آبادی در تمام کشور وجود دارد اظهار داشت: امام خمینی(ره) گفتند سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه شهدای ما معلوم شود.

 

وی با بیان اینکه چقدر باید بگذرد تا جایگاه شهدا معلوم شود ما نمی‌دانیم گفت: از شهدای کربلا 1400 سال گذشته و تازه اربعین رخ نشان داده است.

 

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام(ره) خیلی دورترها را دیده است افزود: هنوز شهدای ما خودشان را نشان ندادند و این یادواره‌ها تنها گوشه چشمی از رخ نمایی شهدا است.
وی با بیان اینکه نام و یاد شهید هر کجا می‌شود برکت است و خون شهدای ما ذره‌ای هدر نرفته است گفت: امروز یک تیکه استخوان از شهدای غواص یک کشور را به هم ریخته است.

 

یکتا با اشاره به اینکه دشمن می‌بیند تاثیر خون شهدا را و از همین بابت نگران است تصریح کرد: دشمن به طور جد احساس می‌کند که داستان انقلاب اسلامی به انهدام آنها ختم می‌شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن به‌خوبی کشور ما را رصد می‌کند گفت: بهترین رصد را از شرایط را مقام معظم رهبری دارند که فرمود هر چه امام(ره) گفت به‌وقوع پیوست و بعد از این هم به‌وقوع خواهد پیوست و دشمن نابود می‌شود.

 

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام(ره) فرمود صدام به جز خودکشی راهی ندارد و دیدیم بالای دار رفت افزود: بزرگ‌ترها به کوچک‌ترها بگویند که جبهه استکبار مقابل شهدای ما بودند اما شهدا پیروز شدند.

 

وی با یادآوری اینکه امام راحل فرمود تربت پاک شهدا تا قیامت دارالشفای ما خواهد شد بیان کرد: امروز می‌بینیم قبر شهدای ما چه اثرات و برکاتی در هر منطقه‌ای دارند.

 

یکتا با اشاره به اینکه امروز اربعین یک پدیده عظیم است که شهدا باعث آن بودند گفت: از سراسر دنیا در اربعین حسینی می‌آیند و می‌بینیم که خون شهدا اثر خود را داده است.

 

وی با بیان اینکه امام(ره) فرمود این جنگ مقدمه جنگ با اسرائیل و آزادی فلسطین است عنوان کرد: پشت دیوارهای بصره می‌جنگیدیم و امروز پشت دیوارهای بیت‌المقدس رسیدیم.

 

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه می‌بیند که دشمن از چهل سالگی انقلاب ناراحت است گفت: حضرت آقا گوشش به لب امام عصر(عج) است و هر چه گفته است می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمام دنیا گفتند اسد از سوریه باید برود اما مقام معظم رهبری گفتند اسد می‌ماند و ماند افزود: امروز آقا به جوانان اروپایی نامه نوشتند و می‌بینیم جوانان اروپایی به ایران آمده و داعشی‌ها به اروپا رفتند.

 

یکتا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموند داعش در عراق و سوریه نابود می‌شود و شد بیان کرد: آمریکا حمایت کرد اما خار شد و امروز از عراق و سوریه عقب‌نشینی کرده است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با سرعت جلو می‌رود و این نابه‌سامانی‌ها حل‌شدنی است و اثری در توسعه و گسترش انقلاب ندارد گفت: بعثت انقلاب امسال است که دهه شصتی‌ها و هفتادی‌ها پای کار آمدند و می‌بینیم انقلاب اسلامی رویش داشته است.

 

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه خون شهدا آنقدر اثر کرده که حضرت آقا فرموند جوانان خود را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده کنید و جوانان یمنی و لبنانی و سوری و عراقی و سایر کشورهای دنیا زیر چتر انقلاب اسلامی آمدند افزود: همه منافقان و استکبار تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی نابود شود اما خون شهدا اجازه نمی‌دهد.

 

وی با بیان اینکه عطر شهدای انقلاب تمام عالم را گرفته و شهید حججی‌ها تربیت یافته شهدای انقلاب هستند گفت: یادواره شهدا نسل جدیدی از انقلاب را ساخته که در مدافعان حرم آنها را دیده‌ایم.

 

یکتا با اشاره به اینکه شهدا ما را دعوت کردند و با ما کار دارند بیان کرد: حکمت حضور در یادواره را باید درک کرد و حکمتش به یارگیری برای انقلاب است.

 

 

 

منبع: شهدای ایران

خواندن 810 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...
cache/resized/505cb221be92ac5c13de72cd306e1ce8.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/9f3ee00aea2f66d90cf98785cbebd844.jpg
کتاب «هوای سرد تیرماه» خاطرات شهید «صفرعلی یوسفی» ...
cache/resized/e6af305268b0763d7b4e18071bd7a0bf.jpg
کتاب «بلندای آسمان وطن» خاطرات خلبان آزاده جانباز ...
cache/resized/5c17989fdda46ad8b631c928992f7c9b.jpg
کتاب «پسر رنج» خاطرات و زندگی نامه آزاده سرافزار ...
cache/resized/1a30ce51315f59ae0c01a525fd63c5cc.jpg
«کتاب پرواز مازیار» خاطرات همسر شهید خلبان ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family