چاپ کردن این صفحه

گفت و گو با مجروح حمله تروریستی خاش

یکی از مجروحان حمله تروریستی به اتوبوس سپاه در جاده خاش-زاهدان از جزئیات حادثه و نحوه مجروحیت خود گفت.

یکشنبه, 28 بهمن 1397 14:56 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

به گزارش خط هشت ، محمد علی رضایی مجروح حمله تروریستی، جنایتکاران به اتوبوس خاش- زاهدان درباره جزئیات این حمله اظهار کرد: از مرزبانی بر می گشتیم و قرار بود برای مرخصی به اصفهان برویم. نیروها در دو اتوبوس جای داده شده بودند. یک ماشین تامین در جلو و یک ماشین تامین در آخر صف اتوبوس ها را همراهی می کرد. اتوبوس ما اولین اتوبوس بود.

با همکاری که کنار من در صندلی اتوبوس نشسته بود صحبت می کردم و می خواستم شماره ام را به او بدهم که یادداشت کند. ناگهان صدای مهیبی به گوش رسید، فکر می کردم این صدا ناشی از انفجار گاز است اما بلافاصله سراسر اتوبوس آتش گرفت. اتوبوس در شعله های آتش غرق شده بود.

از گوش راست و گردنم خون می آمد. اکثر همکارانم به شهادت رسیده بودند و از دست من کاری برنمی آمد.

از طریق محفظه تهویه هوا که در سقف اتوبوس بود، خودم را به سختی از میان اهن پاره ها و شعله های آتش خارج کردم و بیرون امدم صحنه بسیار دلخراشی بود تمام دوستان و همکارانی که در اتوبوس بودند یاشهید شده بودند و یا مجروح، نمی توانم ان شرایط غم انگیز را توصیف کنم.

پس از انفجار اتوبوس و ماشینی که از همراهیان ما بود، جاده را بستند و سعی کردند آتش را کنترل کنند من بیشهوش شدم و دیگر چیزی به خاطر ندارم و در بیمارستان به هوش آمدم.

وی افزود: از بخش مراقبت های ویژه مرخص شدم ولی هنوز باید در بیمارستان باشم 

مبینا آقاخانی

 

 

منبع: حیات

خواندن 799 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)