چاپ کردن این صفحه

یادواره شهدای اردبیل برگزار شد

جمعه, 24 اسفند 1397 00:32 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا یادواره شهدای اردبیل برگزار شد.

به گزارش خط هشت، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا یادواره شهدای اردبیل برگزار شد.

یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل پیش از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: بلوغ فکری جامعه منوط به ارزش‌گذاری به شهید و شهادت است و در این زمینه تک تک مسئولان و آحاد مردم مسئول هستند تا در این زمینه به شکل قابل قبول عمل کنند.

وی بیان کرد: فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه به مقام شهید و شهادت ارزش داده می‌شود تا بتوانیم جایگاه و ارزش غیرقابل توصیف شهیدان را دست یافته و با توجه به این که مدیون ایثارگری‌های خون پاک شهدا هستیم باید در مقابل دشمنان به شکل قابل قبول عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: شهیدان مفرسان حیات بشری هستند و یافتن راه و شهدای والامقام برای ما بسیار حائز اهمیت بوده که باید برای تببین راه و اهداف شهدای والامقام از تمام ظرفیت‌های خود در این زمینه استفاده کرده و در برگزاری این مراسمات کم و کاستی نداشته باشیم.

شاهی تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و باید برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه تلاش کرده و به تمامی اهداف خود در راستای تبیین راه و اهداف شهدای والامقام به شکل مناسب و قابل قبول عمل کنیم که این مسئله برای ما حائز اهمیت است.

در ادامه این مراسم از کتاب "یک خط زندگی" نوشته الهام عبدالعی اوغلی از انتشارات شاهد رونمایی شد و با مداحی و شعر خوانی یاد و خاطره شهدای گرانقدر گرامی داشته شد.

خواندن 748 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)