چاپ کردن این صفحه

بسیج با تمام توان در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند

چهارشنبه, 26 تیر 1398 15:40 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: بسیج یک مجموعه فاخر، ارزشمند و یک موهبت الهی با توان بالا است که برای کمک به پیشرفت نظام تشکیل یافته است و با تمام توان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

 

سردار جلیل بابازاده، عصر دیروز در مجمع بسیج استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یک مجموعه فاخر، ارزشمند و یک موهبت الهی با توان بالا است که برای کمک به پیشرفت و کارآمدی نظام تشکیل یافته است و با تمام توان در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

وی به گردهمایی پرشور و گسترده ۲۰ هزار نفری اقشار مختلف بسیج اشاره کرد و افزود: بسیجیان همواره در میدان عمل جلوتر از سایر نیروها هستند و با تمام توان خود در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: از ابتدای انقلاب همواره کسانی بوده‌اند که توان بسیج را باور کردند و به نیروهای انقلابی بسیجی میدان دادند تا شاهد حماسه‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف باشیم. 

وی تصریح کرد: بسیج، در آغازین سال‌های انقلاب اسلامی به سبب تحمیل جنگ توسط کشور‌های معاند، دفاع از تمامیت ارضی کشور را در اولویت خود قرار داد و با رشادت‌های فراوان از میهن اسلامی دفاع کرد.

بابازاده ادامه داد:بسیج یک مجموعه فاخر،ارزشمند و یک موهبت الهی با توان بالا است که برای کمک به پیشرفت و کارآمدی نظام تشکیل یافته است.

فرمانده سپاه اردبیل با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور مورد هجمه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از سوی دشمنان قرار گرفته است، تاکید کرد: ملت شریف ایران اسلامی باید با وحدت و انسجام و همدلی در کنار دلسوزان نظام برای پیشبرد اهداف نظام و حل مشکلات گام بردارند.

وی گفت: مردم استان اردبیل همواره به سبب عشق و ارادت خاص خود به مکتب الهی امام حسین(ع) در تمامی شرایط سخت کشور بسیجی‌وار به نظام و انقلاب کمک کرده‌اند و اردبیل سرزمین ۳۴۰۰ شهیدی است که گاها یک بار نامشان مطرح نشده است.

 

 

منبع: فارس

خواندن 770 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)