چاپ کردن این صفحه

معاون عملیات قرارگاه مرکزی حسین (ع): چشمان سپاه همیشه بیدار است / اجازه نمی‌دهیم ‌دشمن وارد کشور‌ شود

شنبه, 12 مرداد 1398 20:33 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

معاون عملیات قرارگاه مرکزی حسین (ع) گفت: چشمان سپاه همیشه بیدار است تا ملت ایران زندگی راحتی داشته باشد تا ما رزمندگان اسلام زنده هستیم اجازه نخواهیم داد تا دشمن وارد کشورمان شود.

به گزارش خط هشت، به نقل از روابط عمومی سپاه استان اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار یونس امیری معاون عملیات قرارگاه مرکزی حسین(ع) در جمع بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) در تمرینات تاکتیکی منطقه عمومی امام چای سراب اظهار داشت: آمادگی و آموزش تمرینات رزمی یکی از اولویت‌های مقابله با تهدیدات دشمنان است.

وی بیان کرد: دشمنان ما همیشه در پشت در‌های این کشور و مرز‌ها علیه ارزش‌ها و داشته هایمان توطئه‌چینی می‌کند لذا بایستی طبق فرامین امام خامنه‌ای همواره در مقابل این تهدیدات همیشه آمادگی لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

معاون عملیات قرارگاه مرکزی حسین (ع) گفت: چشمان سپاه همیشه بیدار است تا ملت ایران زندگی راحتی داشته باشد، همچنان که در سقوط پهپاد آمریکایی این هنر را فرزندان نیروی دریایی سپاه به اثبات رساندند و به دشمن ثابت کردند تا ما رزمندگان اسلام زنده هستیم اجازه نخواهیم داد تا دشمن وارد کشورمان شود.

معاون عملیات قرارگاه مرکزی حسین (ع) سپاه پاسداران بابیان اینکه هنر این است در شرایط سخت قابلیت‌ها را آزمود و کشور را در شرایط سخت و دشوار در مقابل تهدیدات دشمن حفظ کرد، افزود: باید لیاقت و قابلیت‌های فرماندهان را در تمرینات به اثبات رساند و تمرین و ممارست داشته باشیم.

خواندن 801 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)