چاپ کردن این صفحه

سپاه کشتی خارجی حامل ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس توقیف کرد

یکشنبه, 13 مرداد 1398 20:41 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس در اطراف جزیره فارسی استان بوشهر توسط رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

به گزارش خط هشت، به نقل از روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه طی عملیات رصد و کنترل ترددهای شناوری در خلیج فارس به منظور کشف و مقابله با قاچاق سازمان یافته گشت‌های شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس با اشراف اطلاعاتی عملیاتی و اطمینان از قاچاق سوخت توسط یکی از کشتی‌های خارجی، در اقدامی غافلگیر کننده  این کشتی را که حامل 700 هزار لیتر سوخت قاچاق بود پس از هماهنگی و حکم مراجع قضایی در اطراف جزیره فارسی استان بوشهر توقیف کردند.

بر اساس این گزارش شناور حامل سوخت قاچاق توقیف شده به بوشهر انتقال یافت و سوخت قاچاق این شناور نیز با هماهنگی مسئولان قضایی به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان بوشهرتحویل داده شد.

بیشتر بخوانید

روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: یگان‌های شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق روال جاری با اشراف اطلاعاتی همه جانبه در راه صیانت از منافع ملی و با تمام توان در حال انجام وظیفه و پاسداری می‌باشد و لحظه ای از این امر خطیر درنگ نخواهند کرد.

خواندن 801 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)