شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید در اردبیل فراهم شود

یکشنبه, 13 مرداد 1398 20:46 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: با توجه به این که استان اردبیل سالانه میزبان گردشگران و میهمانان زیادی است نیاز است هتل پنج ستاره در اردبیل راه‌اندازی شود.

به گزارش خط هشت، آیت‌الله سیدحسن عاملی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که استان اردبیل سالانه میزبان گردشگران و میهمانان زیادی است نیاز است هتل پنج ستاره در اردبیل راه‌اندازی شود و در این زمینه باید حمایت‌های لازم از بخش خصوصی انجام شود.

وی با اشاره به این که درخواست‌هایی از طرف سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی هتل پنج ستاره در اردبیل ارائه شده است بیان کرد: ولی این امر به نتیجه نرسیده و نیاز است شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و راه‌اندازی هتل پنج ستاره در اردبیل انجام شود.

بیشتر بخوانید

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان نیاز هتل پنج ستاره در استان محسوس بود و باید مسئولان استان برای این امر اهتمام جدی داشته باشند.

عاملی با اشاره به سفر مدیران بانک‌های کشور به استان و جلسات مختلف اظهار کرد: خوشبختانه در این سفر تسهیلات خوبی برای استان در نظر گرفته شد که از استاندار اردبیل انتظار داریم بخشی از این اعتبارات را در راستای عمران و آبادانی مناطق محروم و حاشیه به ویژه راه‌اندازی مراکز فرهنگی و ورزشی و زیباسازی سیمای این محلات محروم اختصاص دهد.

عاملی عمران و آبادانی مناطق محروم را نیاز اساسی برشمرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی اساسی خانه‌های این محلات به صورت ویژه بازسازی شود تا مناطق حاشیه از خدمات مختلف بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح زمین چمن مصنوع در منطقه دو اردبیل بودیم که راه‌اندازی این مراکز ورزشی نیاز اساسی است که باید در مناطق مختلف شهر باید مورد توجه واقع شود.

وی با بیان این که مجموعه فرهنگی ورزوشی در مناطق مختلف اردبیل راه‌اندازی شده است بیان کرد: انتظار داریم این مجموعه‌ها در منطقه‌های محروم نیز توسعه یابد و از این مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی استعدادهایی برای استان پرورش یابد که این استعدادها سبب می‌شود که نام و آوازه اردبیل را همگان بدانند.

عاملی افزود: مدیریت ورزشی و مجموعه‌های ورزشی رسالتی خطیر دارند چرا که این مجموعه‌ها در اختبارات مدیران ورزشی قرار می‌گیرند و باید شرایطی فراهم شود تا نخبه‌های ورزشی و فرهنگی پرورش یابد.

امام جمعه اردبیل گفت: راه‌اندازی مراکز ورزشی نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و دوری جوانان و نوجوانان از آسیب‌های مختلف دارد و حضور جوانان و نوجوانان در این مراکز می‌تواند نتایج خوبی در حوزه‌های فرهنگی داشته باشد.

وی از زحمات و تلاش شورای شهر اردبیل و شهردار اردبیل بابت راه‌اندازی مراکز فرهنگی و ورزشی تشکر کرد و بیان کرد: نیاز است مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل تلاش ویژه‌ای در عمران و آبادانی و توسعه مناطق محروم داشته باشد.

عاملی تصریح کرد: از این که این مجموعه با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی راه‌اندازی شده است تشکر می‌کنیم و حمایت بخش خصوصی و فعالیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اولویت اساسی است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر راهکار موجود تقویت بخش خصوصی است و باید مسئولان مربوطه زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران را داشته باشند.

وی افزود: فراهم‌سازی محیط امن ورزشی بسیار حائز اهمیت است چرا که خانواده‌ها با اطمینان خاطر فرزندانشان را در این مجموعه‌ها می‌گذارند تا بتوانند نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی استعدادیابی و نخبه‌پروری داشته باشند.

عاملی اظهار کرد: اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برای توسعه ورزش در محلات دست به کار شده است این اقدام شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: احداث چنین سالن های زیبای ورزشی در محلات اردبیل علاوه بر توسعه ورزش در محلات یقینا در اصلاح فرهنگ نیز بسیار موثر است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: خانواده‌ها باید به این نکته توجه اساسی داشته باشند که امنیت در محیط ورزشی شرط نخست است و در حقیقت پولی که در توسعه و راه‌اندازی بیمارستان‌ها هزینه می‌شود اگر برای توسعه و آبادانی چنین مکان هایی مورد استفاده قرار گیرد یقینا علاوه بر توسعه ورزش، نشاط جامعه را نیز در برخواهد داشت.

عاملی بیان کرد: اینکه در این برهه زمانی و اوضاع اقتصادی شهرداری اردبیل برای توسعه ورزش محلات بخش خصوصی را جذب کرده است ، این حرکت شایسته تقدیر است.

خواندن 894 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...
cache/resized/36f0b73acd70e5bbbe7e9931e1854b38.jpg
بعضی از زن‌های جهادی خوزستان چندین شهید تقدیم ...
cache/resized/1394b05dc2b6e8a5cca087b66a029622.jpg
«یاقوت سرخ» عنوان کتابی است که در آن، زندگی نامه ...
cache/resized/f7feb7106320e4056d6f270bde631ff6.jpg
ماجرای فکر آوینی کتابی است با موضوع گفتارهایی در ...
cache/resized/9fbeadaffe6db7f248c99c58e4be83af.jpg
کتاب «همسایه حیدر» نوشته فاطمه ملکی با تحقیق بتول ...
cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family