چاپ کردن این صفحه

شهدا درس استکبارستیزی را در جهان به نمایش گذاشتند

چهارشنبه, 15 آبان 1398 16:20 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سابق گردان بقیه‌الله لشکر 31 عاشورا گفت: شهدا در دنیایی که استکبار جهانی سکان‌دار محض بود، درس استکبارستیزی را به معرض نمایش گذاشتند.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، علی ابوالقاسم‌زاده عصر امروز در مراسم پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: شهدا در دنیایی که استکبار جهانی سکاندار محض بود، درس استکبارستیزی را به معرض نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهدا به جهانیان درس غیرت و مردانگی را دادند، افزود: شهدا در اوج بندگی بودند و به همه ما ثابت کردند که باید در تمام عرصه‌ها مطیع ولایت فقیه باشیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌ها و صبر خانواده‌های شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا، بیان کرد: ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی بهای سنگینی برای این نظام و انقلاب و مقاومت پرداخت کرده‌اند.

ابوالقاسم‌زاده تصریح کرد: سوریه تنها کشوری بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار ایران بود و امروز نیز فرزندان غیور و رهروان شهدای دوران دفاع مقدس با نام شهدای مدافع حرم از حرمین شریفین و اسلام دفاع می‌کنند. 

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به خصوص شهیدان باکری، گفت: تمام امکانات نظامی و اقتصادی در  اختیار صدام بود اما رزمندگان اسلام با ایثارگری، فداکاری و سلاح ایمان و اخلاص اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

 

 

منبع: فارس

خواندن 720 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)