چاپ کردن این صفحه

فرمانده سپاه استان اردبیل: بصیرت‌افزایی بسیجیان لازمه تداوم اخلاق معنویت اسلامی در جامعه است

دوشنبه, 04 آذر 1398 23:40 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بصیرت‌افزایی بسیجیان لازمه تداوم اخلاق معنویت اسلامی در جامعه است و باید استقامت و پایداری آنان را در جامعه نهادینه کنیم.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در دیدار و عیادت از رزمنده بسیجی سید علی مجیدی در اردبیل اظهار داشت:  بصیرت‌افزایی بسیجیان لازمه تداوم اخلاق معنویت اسلامی در جامعه است و باید استقامت و پایداری آنان را در جامعه نهادینه کرد.

وی بیان کرد: افتخار و عزت کشورمان با حضور رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس رقم خورده و کسانی که هم‌اکنون این راه را برای خود الگو و سرمشق قرار داده و تجربیات و خاطرات دوران دفاع مقدس را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند افتخار و عزت کشور را حتمی کرده‌ و ادامه دهنده این راه مهم هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: صیانت از کشور ایران اسلامی در برابر دشمنان و زورگویان یک رسالت و وظیفه مهم و حساس است که باید به عنوان یک ضروریت مهم در کشور به آن پرداخته شود چرا که تلاش‌ها و بزرگمردی‌های بسیاری برای تحقق این مهم انجام یافته است.

بابازاده بیان کرد: موفقیت‌های پرافتخار کشورمان را مدیون مردان باعزت و حسینی هستیم و امروز بسیجیان با ادامه راه شهیدان به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و اگر این مهم را در جامعه تداوم بخشیم همیشه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما با جان و دل ادامه دهنده راه و اهداف شهدای والامقام هستیم چرا که شهدای والامقام کشورمان با گذشت از جان و مال و فرزندان خود حافظ آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بوده و درس بزرگ فداکاری و ایثار را به ما آموخته‌اند.

 

 

منبع: تسنیم

خواندن 761 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)