چاپ کردن این صفحه

تابلوی میدان «سلیم مؤذن‌زاده» در اردبیل رونمایی شد

سه شنبه, 05 آذر 1398 00:00 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهردار اردبیل گفت: همزمان با سومین سالگرد درگذشت زنده یاد «سلیم موذن‌زاده اردبیلی» از تابلو نام میدان جدیدالاحداث سلطان الذاکرین رونمایی شد.

 

به گزارش خط هشت، حمید لطف‌اللهیان اظهار داشت: در چند سال گذشته شهرداری اردبیل از باب وظیفه خود مبنی بر حفظ و صیانت از هویت فرهنگی شهر اقدامات عمرانی و فرهنگی متعدد از جمله بهره‌برداری از بلوار  معماری و خیابان استاد شاهی و غیره را انجام داده و امروز نیز مفتخر است که میدان دیگری در شهر را به نام سلطان الذاکرین احداث کرده و به‌زودی افتتاح کند.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها سالیان سال به عنوان یک پروژه عمرانی و فرهنگی در شهر ماندگار خواهند شد، افزود: خدمات فرهنگی از وظایف محوری شهرداری در حفظ و تثبیت هویت شهر برای نسل‌های آینده بوده تا آنان نیز با تداوم این راه به رسالت خود عمل کنند.


شهردار اردبیل با بیان اینکه یاد و خاطره زنده یاد موذن‌زاده و دیگر مفاخر شهر در دل‌ها بوده و به این سادگی از اذهان پاک نخواهد شد، ادامه داد: باید تلاش کنیم این اقدامات عمرانی و فرهنگی مقابل دیدگان شهروندان و گردشگران نیز قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه میدان زنده یاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی در سال گذشته کلنگ‌زنی شد، افزود: بعد از یک سال و همزمان با سومین سالگرد زنده یاد سلیم موذن‌زاده از تابلو نام وی به عنوان یک چهره فرهنگی و مذهبی رونمایی شده و به‌زودی همزمان با سایر پروژه‌های عمرانی و گردشگری شورابیل در سفر ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

لطف‌اللهیان افزود: جانمایی این میدان در بهترین موقعیت جغرافیایی در کنار شورابیل به عنوان عنصر ارزشمند در توسعه استان، فرصتی است تا هم شهر را به صورت اصولی و علمی رونق و توسعه داده و هم اینکه این اقدامات حداقل کاری است که می‌توان در قدردانی از تلاش‌های بی منت مفاخر شهر که همواره در راه اعتلای فرهنگ و هویت اردبیل کوشیدند انجام داد.

 

 

منبع: روابط عمومی شهرداری اردبیل

خواندن 717 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)