سرلشکر صفوی:

تحریم غذا و دارو آخرین حربه دشمن است/ خون شهید «سلیمانی» راه قدس را باز خواهد کرد

سه شنبه, 01 بهمن 1398 00:11 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان این‌که تحریم غذا و دارو آخرین حربه دشمن است، گفت: آن‌ها که در میدان سیاست و تحریم صنایع در مقابل تدابیر رهبری، ایستادگی دولتمردان و اتحاد ملت شکست خوردند، در تحریم غذا و دارو تلاش می‌کنند که به کشور ما فشار بیاورند.

 

به گزارش خط هشت، سردار سرلشکر پاسدار «سید رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت شهدای داروساز کشور، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سران شرک و کفر منطقه‌ای و جهانی از فلسفه جهاد و شهادت بی‌خبرند. آن‌ها دیدگاه مادی نسبت به دنیا دارند و مرگ را آخر کار و پایان یافتن دنیا می‌دانند و به جهان غیب و شهود و زندگی پس از مرگ اعتقادی ندارند؛ بنابراین نمی‌توانند بفهمند که پایان زندگی مرگ نیست.

وی افزود: آن‌ها از اسلام و اهمیت ولایت فقیه شناختی ندارند و از قدرت نفوذ و شهادت در قلوب مسلمین بی‌خبرند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: آن‌ها از بازتاب خون شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بی‌خبرند و نمی‌دانند که مکتب مقاومت با خون این شهیدان پربارتر خواهد شد، به‌طوری که در تمام بلاد اسلامی از عراق، سوریه و یمن بر اثر این شهادت مظلومانه، خشم و نفرت مردم نسبت به آن‌ها برانگیخته شده و همین موضوع باعث ریشه‌کن شدن ظلم می‌شود.

سرلشکر صفوی گفت: آن‌ها نمی‌فهمند که خون شهیدان مدافع حرم، راه کربلا را باز کرد و خون شهید سلیمانی، راه قدس را باز خواهد کرد.

وی تأکید کرد: خون شهدا قلب مردم ایران و عراق را پیوند داد و همان‌طور که مشاهده می‌کنیم، شاهد حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین هستیم. شهیدان چیزی را دیدند که ما ندیدیم شهیدان از خود گذشتند تا به خدا برسند و جاودانه شوند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مطمئناً فرهنگ جهاد و مقاومت، رمز استقلال ملت‌های اسلامی است و خون شهیدان دمار از اشغالگران فلسطین، یمن و سوریه درمی‌آورد و به برکت خون شهدا، سرزمین‌های اسلامی از دست صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد.

سردار صفوی تصریح کرد: تحریم غذا و دارو آخرین حربه دشمن است. آن‌ها که در میدان سیاست و تحریم صنایع در مقابل تدابیر رهبری، ایستادگی دولتمردان و اتحاد ملت شکست خوردند، در تحریم غذا و دارو تلاش می‌کنند که به کشور ما فشار بیاورند و از ارائه پانسمان‌های بیماران پروانه‌ای و دارو‌های خاص به کشور ما خودداری می‌کنند.

وی افزود: این بیماران جزئی از مردم کشور ما هستند و این نوع عمل، تروریسم انسانی و جنایت علیه بشریت است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: به برکت خون شهید قاسم سلیمانی، پیروزی‌های بیشتری نصیب مردم خواهد شد. مردم نباید فریب دشمن را بخورند و فکر کنند که آمریکا طرفدار ملت ایران است و باید این را بدانیم که آمریکا دشمن ملت ماست و پیروزی از آنِ حق‌طلبان خواهد بود. همان‌طور که می‌بینیم افول قدرت‌هایی مثل آمریکا و ظهور ملت‌های استقلال‌طلب مانند سوریه، افغانستان و ایران آغاز شده است.

صفوی گفت: همان‌طور که افغانستانی‌ها توانستند ارتش سرخ را از کشورشان بیرون کنند، آمریکایی‌ها را هم از کشورشان بیرون می‌اندازند.

وی افزود: همان‌طور که عراقی‌ها توانستند انگلیسی‌ها را از کشورشان بیرون بیاندازند با ۱۰۰ هزار نیروی حشد الشعبی و مجلسی مقاوم و ملتی مقتدر و دولتی که در آینده تشکیل خواهد شد، آمریکایی‌ها را نیز از کشور خود اخراج خواهند کرد و روزگاری خواهیم دید که آمریکایی‌ها سوریه و غرب آسیا را ترک می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خطاب به جامعه داروسازان، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار فارغ‌التحصیل داروسازی داریم که باید با تلاش‌های‌شان آخرین حربه و جنگ دشمن را شکست دهند و در این صحنه از داروسازان شهید الگو بگیرند و دفاع جانانه کنند تا این جهاد به جهادی در حوزه تولید دارو تبدیل شود.

سرلشکر صفوی گفت: ما باید برنامه‌ریزی کنیم تا ۳.۵ میلیارد دلار واردات دارویی ما به‌طور سالانه یک میلیارد دلار کاهش یابد و به ازای آن، صادرات انجام دهیم؛ همچنین استفاده از ظرفیت ۶۰۰ میلیون نفری کشور‌های همسایه می‌تواند در این زمینه کمک زیادی به ارتقای صنعت داروسازی ما کند.

 

 

منبع: دفاع‌پرس

خواندن 676 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...
cache/resized/36f0b73acd70e5bbbe7e9931e1854b38.jpg
بعضی از زن‌های جهادی خوزستان چندین شهید تقدیم ...
cache/resized/1394b05dc2b6e8a5cca087b66a029622.jpg
«یاقوت سرخ» عنوان کتابی است که در آن، زندگی نامه ...
cache/resized/f7feb7106320e4056d6f270bde631ff6.jpg
ماجرای فکر آوینی کتابی است با موضوع گفتارهایی در ...
cache/resized/9fbeadaffe6db7f248c99c58e4be83af.jpg
کتاب «همسایه حیدر» نوشته فاطمه ملکی با تحقیق بتول ...
cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family