چاپ کردن این صفحه

۱۷۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می شود

دوشنبه, 24 شهریور 1399 18:21 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 170 ویژه برنامه در شهرستان اردبیل برگز ار می‌شود.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل ،  مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس وچهلمین سالگرد دفاع مقدس ضمن  با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام شده است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس برای همگان بسیار حائز اهمیت است و نگاه‌ها و رویکرد‌ها به برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید همگانی باشد و از تمام ظرفیت برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل استفاده شود.

فرماندار اردبیل عزت و اقتدار و امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والام مقام و رشادت‌های ایثارگران عنوان کرد و گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های شهدای والامقام و ایثارگران به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان انتقال یابد.

امامی یگانه بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و فرهنگ‌دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوان هستند که باید همگان هوشیاری لازم را داشته باشند تا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان مثل همیشه به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا بزرگترین افتخار و سرمایه و الگو هستند چرا که با گذشت جان و فرزندانشان درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما یاد دادند و ما قدردان این خانواده‌های بزرگ هستیم.

 

 

منبع: بسیج

خواندن 588 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)