چاپ کردن این صفحه

۱۵۰۰ یادگار دفاع مقدس در اسفراین تجلیل می‌شوند

دوشنبه, 24 شهریور 1399 18:35 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین گفت: از برنامه‌های مهم که در هفته دفاع مقدس به‌صورت محوری برگزاری می‌شود تجلیل از یادگاران دوران دفاع مقدس است که در این شهرستان از ۱۵۰۰ نفر در ادارات و نهادهای مختلف تجلیل خواهد شد.

 

به گزارش خط هشت از اسفراین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان با حضور معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

ابوالفضل باقری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس با حماسه عاشورا پیوند عمیق و ناگسستنی دارد رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از قیام عاشورا با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های جوان تأکید و تصریح کرد: رفاه، آسایش و امنیت امروز ما، حاصل خون پاک شهدای عزیز است که با گذشت از تمام هستی خود از حیثیت و ناموس کشور دفاع و افتخارآفرینی کردند.

فرمانده ناحیه بسیج اسفراین افزود: از برنامه‌های مهم که در هفته دفاع مقدس به‌صورت محوری برگزاری می‌شود تجلیل از یادگاران دوران دفاع مقدس است که در این شهرستان از ۱۵۰۰ نفر در ادارات و نهادهای مختلف تجلیل خواهد شد.

ایستادگی در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار شعار هفته دفاع مقدس

معاون فرماندار اسفراین نیز بر اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم تأکید کرد و گفت: مراسم‌های مربوط به گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و ایستادگی در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار برگزار شود.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس شجاعت, ایثار و دلاور مردی‌های مردم. ما نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و رزمندگان ما یک ذره از خاک کشورمان به دشمن ندادند.

اعظم الهامی افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی امروز که در جهان طنین انداز است مرهون شهدا و رشادت‌های رزمندگان در دوران مقدس است.

 

 

منبع: فارس

خواندن 590 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)