چاپ کردن این صفحه

رونمایی از یادمان ۶۵ شهید فرهنگی استان اردبیل

سه شنبه, 08 مهر 1399 22:50 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل گفت: به‌همت اداره کل آموزش و پرورش استان، از یادمان ۶۵ شهید فرهنگی و ۷۲۱ شهید دانش‌آموز استان اردبیل رونمایی شد.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، شکر عبدی در مراسم رونمایی از یادمان شهدای فرهنگی و تجلیل از رزمندگان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس ۶۵ شهید فرهنگی و ۷۲۱ شهید دانش‌آموز از استان اردبیل تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد که این شهدا نقش ویژه آموزش و پرورش را در جنگ تحمیلی به خوبی نشان می‌دهند و در راستای تکریم شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان، یادمانی توسط آموزش و پرورش رونمایی شد.

وی افزود: اکنون آموزش و پرورش در برهه حساس کنونی نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند و این مجموعه در ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی پیشگام بوده و مایه خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

تنها راه پیروزی در مقابل دشمنان ادامه راه شهدا است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اقتدار و عظمن کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل امروزی به‌ویژه جوانان و نوجوانان رسالتی خطیر است که همگان باید به آن توجه داشته باشیم.

عبدی تصریح کرد: تنها راه نجات و پیروزی در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ادامه راه شهدای والامقام است چرا که این شهدای والامقام درس بزرگ شجاعت، ‌ایستادگی و مقاومت را به ما یاد دادند.

وی گفت: اکنون تمامی پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف هسته‌ای، پزشکی، عمرانی و... به‌دست آمده ابتدا مدیون خون شهدایی است که با حضور خود در جبهه‌های جنگ سبب حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور شدند.

 

 

منبع:بسیج

خواندن 560 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)