کارگران بسیجی اردبیل تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند

سه شنبه, 20 شهریور 1397 23:57 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مانور شیفت ایثار در امتداد برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ۲ امروز در اردبیل برگزار و کارگران بسیجی اردبیل، ایثارگرانه در خارج از شیفت کاری خود برای رونق تولید دست به کار شدند.

به گزارش خط هشت، بسیج کارگری در امتداد برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 2 اقدام به برگزاری مانور شیفت ایثار در واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل کرد که در این مانور کارگران بسیجی به جای شرکت در رزمایش میدان رزمی، در خود کارخانجات و واحدهای تولیدی اقدام به برگزاری شیفت ایثار کردند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز امروز در بازدید از واحدهای تولیدی اردبیل، از نزدیک شاهد برگزاری مانور شیفت ایثار بودند که امروز این مانور در 6 کارخانه و واحد تولیدی اردبیل از جمله مجموعه آراکس، زرین چوب، کارخانه سیمان، مجتمع آرتاویل تایر، عمران کار سبلان و چاپخانه شیران نگار برگزار شد.

کارگران بسیجی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جریان برگزاری این مانور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) 2 در سراسر کشور آغاز شده و بخشی از این رزمایش نیز با عنوان مانور شیفت ایثار امروز برگزار می‌شود و کارگران بسیجی در این مانور غیرت خود برای ایثار در عرصه اقتصادی را به نمایش گذاشتند.

علی لطفی گفت: در وضعیت فعلی که دشمنان تمامی تلاش خود برای محاصره اقتصادی ایران به کار گرفتند، در واقع کارگران و کارفرمایان و فعالان عرصه تولید، نقش رزمندگان در میدان جنگ رزمی را ایفا می‌کنند که باید ایثارگرانه در این حوزه تلاش کنند.

وی افزود: با برگزاری مانور شیفت ایثار کارگران بسیجی اردبیل، در خارج از شیفت کاری خود برای کمک به رونق تولید و اقتصاد داخلی، ایثارگرانه فعالیت می‌کنند که این روحیه بسیجی در واقع سبب تبدیل تهدید‌ها به فرصت شده و اراده قوی ملت ایران در برابر مشکلات را به جهانیان نشان می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: در سالی که مزین به نام حمایت از تولیدات داخلی است باید به عنوان یک زیرساخت مهم حمایت از تولیدات داخلی را برای خنثی‌سازی جنگ اقتصادی مبنایی کار قرار دهیم و خواسته‌ها و اهداف شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و مهم است.

لطفی تصریح کرد: مقابله با حربه دشمنان که در حال حاضر یک شرایط سخت اقتصادی را پیش آورده نیازمند حمایت و تلاش همگانی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی است و تلاش بر این است که با تبیین و فرهنگ‌سازی برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را بار دیگر برملا و خنثی کنیم.

قطعا از بحران‌ها عبور می‌کنیم

مدیرعامل شرکت چاپ و نشر شیران نگار در جریان بازدید خبرنگاران از مانور شیفت ایثار در اردبیل اظهار داشت: این مجموعه در سال 85 با وجود تنها یک دستگاه چاپ بسیار ساده راه‌اندازی شده و امروز 60 نفر به طور مستقیم و صدها نفر به طور غیرمستقیم از این مجموعه درآمد دارند که در حال حاضر نیز به صورت شبانه‌روزی و 3 شیفت فعالیت داریم.

اروج‌زاده گفت: کارگاه پر از سفارش‌های مشتریان بوده و شایعاتی که در رابطه با نبود بازار و تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی توسط دشمنان در رسانه‌ها مطرح می‌شود، در مجموعه شیران نگار به هیچ وجه درست نبوده و ما قطعا می‌توانیم تهدیدها را با همت بالا به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود: برگزاری مانور شیفت ایثار فرصت مناسبی است تا بتوانیم با کمک یکدیگر، از بحران‌های پیش رو عبور کنیم و قطعا با همت و همدلی کارفرمایان و کارگران از بحران عبور می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت چاپ و نشر شیران نگار تصریح کرد: تنها موضوعی که سبب دغدغه در کار چاپ بوده، تأمین مواد اولیه است که امیدواریم با اتخاذ تصمیم‌های درست از طرف مسئولان کشور، این مشکل ضربه‌ای به صنعت چاپ کشور وارد نکند.

مردم از کالای ایرانی حمایت کنند

کارگر بسیجی که امروز در این مانور شرکت کرده بود، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: تمامی توان خود را برای کمک به کشور در وضعیت بحران انجام می‌دهیم و با شرکت در مانور ایثار نیز ثابت می‌کنیم، برای رونق تولید حاضر هستیم به صورت ایثارگرانه و بدون هیچ‌چشم داشتی برای عبور از بحران تلاش کنیم.

وی گفت: از مردم نیز انتظار داریم که برای حمایت از کارگران، کارخانجات و واحدهای تولیدی داخل کشور، حمایت از کالای ایرانی و داخلی را مد نظر قرار داده و برای اینکه سفره‌های کارگر ایرانی خالی نشود، کالای ایرانی بخرند.

این کارگر بسیجی افزود: از مسئولان نیز انتظار داریم که برای رفاه حال کارگران زحمت‌کش و بهبود وضعیت معیشت آنها اقدامات لازم را انجام دهند تا ما نیز بتوانیم با دغدغه کمتر در عرصه اقتصادی و مقابله با تهدیدهای اقتصادی دشمنان فعالیت کنیم.

مانور شیفت ایثار در امتداد برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 2 امروز در اردبیل برگزار و کارگران بسیجی اردبیل، ایثارگرانه در خارج از شیفت کاری خود برای رونق تولید دست به کار شدند.

جامعه کارگری ایثارگرانه وارد عمل شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در جریان برگزاری این مانور اظهار داشت: مانور شیفت ایثار، رزمایش خدمات‌رسانی ویژه بسیج کارگری است که امروز همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار و هدف از این رزمایش، مقابله با تهدیدها به وجود آمده در دوران جنگ اقتصادی است.

قاسم رحیمی گفت: جامعه کارگری استان اردبیل امروز به صورت ایثارگرانه در این مانور شرکت کردند و در واقع با این اقدام خود نشان دادند که تمامی تلاش خود را برای مأیوس شدن دشمنان به کار می‌گیرند.

وی افزود: مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و آمادگی برای جنگ اقتصادی که بر علیه کشور به راه انداخته‌اند از مهمترین اهداف این برنامه به شمار می‌رود که در واحدهای تولیدی و مراکز کار استان شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد:‌ در عرصه کنونی نیز که صحنه جنگ اقتصادی به شمار می‌رود برای کمک به اقتصاد کشور و همراهی با انقلاب کارگران بسیجی در قالب رزمایش خدمات‌رسانی کارهایی از قبیل کمک برای تعمیر و نگهداری دستگاه‌های واحدهای تولیدی و صنعتی، اضافه‌کاری بدون مزد، کمک برای جمع‌آوری ضایعات کارخانه‌ها، ایمنی و بهداشت و اقداماتی از این قبیل را انجام می‌دهند.

گزارش از: محمدرضا فرض اللهی

خواندن 1164 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...
cache/resized/505cb221be92ac5c13de72cd306e1ce8.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/9f3ee00aea2f66d90cf98785cbebd844.jpg
کتاب «هوای سرد تیرماه» خاطرات شهید «صفرعلی یوسفی» ...
cache/resized/e6af305268b0763d7b4e18071bd7a0bf.jpg
کتاب «بلندای آسمان وطن» خاطرات خلبان آزاده جانباز ...
cache/resized/5c17989fdda46ad8b631c928992f7c9b.jpg
کتاب «پسر رنج» خاطرات و زندگی نامه آزاده سرافزار ...
cache/resized/1a30ce51315f59ae0c01a525fd63c5cc.jpg
«کتاب پرواز مازیار» خاطرات همسر شهید خلبان ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family