چاپ کردن این صفحه

سوریه| پیشروی ارتش سوریه در جبهه السویداء؛ کشف سلاح ‎‌های برجامانده از داعش در حومه دیرالزور

چهارشنبه, 21 شهریور 1397 23:49 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات آزادسازی استان السویداء موفق به پیشروی در مناطق جدیدی از این استان شده و حلقه محاصره تروریست‌های داعشی را تنگ‌تر کردند.

به گزارش خط هشت، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه حلقه محاصره تروریست‌های داعشی باقی مانده در منطقه "تلول الصفا" آخرین پایگاه داعش در عمق بادیه شرقی السویداء را تنگ‌تر کردند.

بر اساس این گزارش در ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه مناطق مناطق صخره‌ای و صعب العبور جدیدی در منطقه تلول الصفا در تیررس آنها قرار گرفت و ارتش سوریه مواضع خود را در مساحت‌های جدیدی به سمت تلول الصفا تثبیت کرد. همزمان مخفیگاه‌ها، استحکامات و محورهای رفت و آمد تروریست‌های داعشی هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش سوریه قرار گرفت که شماری از آنها در این حملات به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین تلاش‌های جدید تروریست‌های داعشی برای فرار از منطقه تلول الصفا را ناکام گذاشته و یک خودروی نظامی آنها را منهدم کردند.

منطقه تلول الصفا مهمترین پایگاه داعش در بادیه شرقی السویداء به‌شمار می‌رود و با پاکسازی این منطقه استان السویداء به‌طور کامل از لوث تروریسم پاکسازی می‌شود.

صحرای السویداء آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در جنوب سوریه به‌شمار می‌‌رود.

ارتش سوریه از پنجشنبه (18 مرداد) عملیات ریشه‌کنی گروه تروریستی داعش در بادیه شرقی السویداء را در جبهه‌ای به‌عرض 75 کیلومتر آغاز کرد.

کشف سلاح و مهمات برجامانده از داعش در حومه دیرالزور

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات برقراری امنیت روستاها و شهرک‌ها و مزارع منطقه المیادین در حومه جنوب شرق دیرالزور مقادیری سلاح‌ و مهمات و تجهیزات ارتباطی باقی مانده از گروه تروریستی داعش را کشف کردند.

نیروهای ارتش سوریه به بازرسی همه مناطق آزادشده برای پاکسازی آن از آثار برجا مانده از تروریست‌ها و تضمین بازگشت امن اهالی به منازل خود ادامه می‌دهند.

خواندن 1086 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)