چاپ کردن این صفحه

برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس در زنجان

شنبه, 19 مهر 1399 17:23 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در این استان خبر داد.

 

به گزارش خط هشت از زنجان، مسعود رمرودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره با رویکرد حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی ملت ایران برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین به‌روزرسانی فعالیت‌ها و اقدامات و تولیدات فرهنگی هنری ناشی از دفاع مقدس از اهداف این جشنواره است.
وی با تشریح بخش‌ها و محورهای جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس و بیداری اسلامی، دفاع مقدس و امیدآفرینی، دفاع مقدس و ولایت مداری، دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی، دفاع مقدس و تربیت جوان مومن انقلابی، دفاع مقدس و بسیج دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبار ستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی از جمله محورهای اصلی این جشنواره است.                                                         
 رمرودی با اشاره به اینکه بخش ویژه جشنواره شامل ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری خلاقانه، نو و ابتکاری در راستای اجرای کنگره 3هزار و 535 شهید استان زنجان است، تاکید کرد: این آثار مورد بررسی و تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.
معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه عموم هنرمندان و علاقه‌مندان به فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌توانند تولیدات خود را بر اساس محورهای اعلام شده ارسال کنند، افزود: این جشنواره در بخش‌های اینفوگرافیک، پوستر، نماهنگ، عکس، سرود، شعر ، خاطره گویی کوتاه، فیلمنامه و دل نوشته به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به آدرس @festivalTDM40 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا ارسال و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصارالمهدی (عج) تحویل دهند، گفت: علاقه‌مندان تا 30 آبان‌ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به یکی از روش‌های اعلام شده ارسال کنند.

 

 

منبع: فارس

خواندن 637 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)