چاپ کردن این صفحه

اهمیت توانمندسازی و صیانت از گروه‌های جهادی بسیج/ نقش‌آفرینی بسیج در همه عرصه‌ها

چهارشنبه, 24 دی 1399 22:41 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: توانمندسازی و صیانت از گروه‌های جهادی بسیج از اهمیت ویژه برخوردار است که در شرایط کنونی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری ظهر امروز در جلسه مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان، شورای جهادی و بسیج سازندگی نواحی برگزار شد، اظهار کرد: توانمندسازی و صیانت از گروه‌های جهادی در شرایط کنونی جهت نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی در این راستا اقدامات موثری صورت گیرد.

وی افزود: بسیج نیروی مردمی و کارآمد است که در تمام عرصه‌های مورد نیاز برای تحقق آرمان‌های‌انقلاب و خدمت به مردم نقش‌آفرینی می‌کند که در عرصه‌های جهادی و خدمات‌رسانی نیز در خط مقدم است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: گفتمان‌سازی و انسجام‌بخشی حرکت‌های جهادی، مهم و حائز اهمیت است که باید از ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای و تبلیغی برای این کار بهره گرفت.

مستعد با اشاره به اجرای طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: این طرح با هدف قطع زنجیره شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا در سطح استان اردبیل نیز در حال برگزاری است که در سایه تلاش شبانه روزی و حضور سازمان یافته بسیجیان و جهادگران، توفیقات خوبی در زمینه کنترل ویروس کرونا در استان حاصل شده است.

وی تشریح کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه بسیج در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان، در سطح استان تداوم دارد و از ظرفیت‌های موجود در گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج و همراهی خیرین و مردم نوعدوست استان در این راستا استفاده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با قدردانی از اقدامات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج، بیان کرد: بسیج و سپاه در کنار انجام ماموریت‌های مختلف، مردم‌یاری و مردمداری را در اولویت قرار داده است و در تمام شرایط سخت و بحرانی در کنار ولی نعمتان خود بوده‌اند.

مستعد با بیان اینکه خدمت به ولی نعمتان، توفیق بزرگ الهی است، گفت: توسعه کمی و کیفی حرکت‌های جهادی با حضور شورآفرین جوانان جهادی در میدان خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در گام دوم انقلاب، باعث امیدآفرینی در بین مردم به‌ویژه در مناطق محروم شده است.

 

 

منبع: فارس

خواندن 505 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)