چاپ کردن این صفحه

نقش استان اردبیل در عملیات خیبر ‌بازخوانی می‌شود‌

یکشنبه, 03 اسفند 1399 22:44 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عملیات خیبر ویژگی‌های پیچیده عملیاتی بی‌نظیری دارد که باید ابعاد مختلف آن تبیین و بررسی شود و بتوانیم این عملیات را بازخوانی کنیم.

 

به گزارش خط هشت از  اردبیل،  سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده‌قانع ظهر امروز در جلسه بازخوانی عملیات و بررسی نقش استان اردبیل در عملیات خیبر در اردبیل اظهار داشت: تلاش و فداکاری‌های شهدای والامقام و ایثارگری‌ها و مجاهدت رزمندگان و ایثارگران موضوعی حائز اهمیت و اساسی است که در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس نیازمند بررسی و بازخوانی دارد.

وی با اشاره به این که یاد و خاطره شهدای والامقام فراموش‌شدنی نیست، بیان کرد: عملیات خیبر ویژگی‌های پیچیده عملیاتی بی‌نظیری دارد که باید ابعاد مختلف آن تبیین و بررسی شود و بتوانیم این عملیات را بازخوانی کنیم، چرا که این عملیات به عنوان نخستین عملیات آبی - خاکی نیروهای ایرانی محسوب می‌شود.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: این عملیات در وسعت جغرافیایی گسترده و گستره انسانی اجرا شد که در این زمینه نقش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان منابع عظیم اطلاعات و اسناد گویای جنگ هشت ساله تحمیلی با استفاده از ظرفیت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس محقق می‌شود.

بابازاده‌قانع ادامه داد: هر چه داریم مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و در این زمینه باید تمام تلاش خود را به کارگیریم تا بتوانیم یاد و خاطره ارزشمند شهدای والامقام را گرامی داشته و به تمامی اهداف خود در راستای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: نباید از هیچ تلاشی برای تداوم آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی جلوگیری شود چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و نباید از هیچ تلاشی در این راستا دریغ شود که یاد و خاطره شهدای والامقام کمرنگ و فراموش شود.

 

 

منبع:  تسنیم

خواندن 480 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)