چاپ کردن این صفحه

پایان چهل سال فراق/ شهیداحدی به خانه برمیگردد

سه شنبه, 24 خرداد 1401 12:26 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: با اعلام تفحص پیکرشهید الرحمن احدی، از پایان چشم انتظاری این خانواده، پس از چهل سال خبر داد.

 

به گزارش خط هشت، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: شهید والامقام الرحمن احدی بعد از چهل سال به زادگاه خود باز می گردد، این شهید والا در سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان و در سن ۱۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تا امسال مفقودالجسد بودند.

وی با تقدیر از عملکرد گروه تفحص ادامه داد: چشم انتظاری خانواده علی الخصوص پدر گرانقدر این شهید والامقام که در قید حیات هستند پس از ۴۰ سال به پایان می رسد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در رابطه با جزییات تشییع پیکر شهید احدی افزود: مراسم استقبال از شهید احدی ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۴ خرداد در سالن حجاج فرودگاه اردبیل با حضور مسوولین استانی برگزار و پس از آن در ساعت ۱۷ پیکر شهید احدی به شهرستان گرمی اعزام خواهد شد.

نوری با اعلام اینکه در مسیر حرکت به شهرستان گرمی، مردم شهر رضی و روستای امامزاده قلعه برزن از توابع گرمی از شهید احدی استقبال خواهند کرد گفت: پس از این استقبال، مراسم شبی با شهدا در مسجد جامع گرمی با حضور خانواده های شهدا برگزار و مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهیداحدی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه با حضور خانواده های شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی و اهالی محترم گرمی در مزار شهدای این شهرستان انجام خواهد شد.

 

 

منبع: فارس

خواندن 250 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)