چاپ کردن این صفحه

شهدای ما اسوه‌های ایثار در جهان شده‌اند

سه شنبه, 29 آذر 1401 12:17 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

«حسین صادقی» به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهدای ما اسوه‌های ایثار در جهان شده‌اند.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: شهدای ما اسوه‌های ایثار در جهان شده‌اند.

 حسین صادقی تصریح کرد: سیزدهم دی ماه، سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، روز عزای تمام مسلمانان و تمامی انسان‌های حق طلب و حق‌شناس در جهان است. به ارواح طیبه تمامی شهدا، شهدای مقاومت و سردار دل‌ها سپهبد قاسم سلیمانی درود می‌فرستیم. بی‌شک امروز امنیت خود را مدیون و مرهون فداکاری و از خود گذشتگی‌های شهدا می‌دانیم و در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها، برای تکریم شهیدان و ایثارگران، فرصت را مغتنم می‌شماریم.

وی ادامه داد: ایثارگری‌های امروز جوانان این مرز و بوم؛ چه در جبهه‌های مقاومت و مدافعان حرم و چه در لباس‌های مختلف از جمله مجاهدان دفاع از سلامت مردم، همه نشأت گرفته از دفاع مقدس و رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) است.

صادقی، اظهار داشت: وظیفه ما به ‌عنوان واحد فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مرور رشادت‌های دلاورمردانی است که با تکیه‌ بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کردند. راه شهدا ادامه دارد و این میراث بزرگ را باید برای نسل‌های آینده به ودیعه گذاشت.

وی تاکید کرد: شهدای ما اسوه‌های ایثار در جهان شده‌اند و شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که به بیان خودشان، سرباز و در باور ما، شجاع‌ترین، مومن‌ترین و باتدبیرترین بودند نشان این ادعاست که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است.

صادقی افزود: سردار سلیمانی شهید شد. در راه اسلام و ایران رفت و پر کشید. او آسمانی شد و راه و مسیر ولایت‌شناسی و اطاعت از امام زمانش را برای جوانان به جای گذاشت. مسیر حقی که سردار سلیمانی به جا گذاشت، برای همیشه مسیر اصلی جوانان این مرز و بوم خواهد بود.

لذا همه تلاش ما این است که انسان‌های وارسته، پیرو ولایت‌فقیه، خالص و مخلص همچون سپهبد سلیمانی و شهدای والامقام دیگری را در جامعه پرورش دهیم.

 

 

منبع: نوید شاهد

خواندن 109 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)