چاپ کردن این صفحه

رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل:

معرفی دوران دفاع مقدس از ابعاد مهم جهاد تبیین است

سه شنبه, 27 دی 1401 12:02 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

«سیدحامد عاملی» معرفی دوران دفاع مقدس را از ابعاد مهم جهاد تبیین دانست و گفت: همه باید تلاش کنند تا برنامه‌ها و اهداف کنگره به بهترین نحو محقق شود.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، سید حامد عاملی استاندار و رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در جلسه هماهنگی ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: همه باید تلاش کنیم تا نام، سیره، سبک و الگوهای رفتاری شهدا را حفظ کرده و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

معرفی دوران دفاع مقدس از ابعاد مهم جهاد تبیین است

وی بر لزوم هماهنگی کمیته‌های ستاد کنگره شهدا از جمله کمیته‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: ۲۱۱ روز تا زمان برگزاری این کنگره باقی مانده و در این مدت همه باید تلاش کنند تا این کنگره به نحو احسن برگزار شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه آزادگان و خانواده‌های شهدا بهترین روایتگر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، افزود: باورها و ارزش‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس بدلیل تاثیر بالایی که در آینده کشور دارد باید به نسل جدیدی که آن دوران را درک نکرده‌اند، انتقال یابد.

وی نیروی جوان را سرمایه‌های کشور دانست و افزود: نهادهای مختلف، ایثارگران و آزادگان همه باید تلاش کنند تا پیشرفت کشور به دست جوانان که آینده کشور به دست آن‌ها خواهد بود، محقق شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: معرفی دوران هشت ساله دفاع مقدس از ابعاد مهم جهاد تبیین است و باید نسل جدید بدانند که ما چگونه هشت سال در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی کردیم.

رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل گفت: همه دستگاه‌های اجرایی از باب وظیفه ملی و مکتبی به این امر واقف هستند که با هر آنچه که در توان دارند برای برگزاری برنامه‌های شایسته و در شان کنگره شهدا، تلاش کنند.

عاملی با بیان اینکه همه ما باید خادم واقعی مردم باشیم، افزود: ما در مقابل مردم وظایف بسیاری داریم و بایستی با الگو قرار دادن آرمان و اهداف شهدا، شبانه روزی و خالصانه برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم تلاش کنیم.

 

 

منبع: نوید شاهد

خواندن 98 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)