چاپ کردن این صفحه

شهید مدافع امنیت، سروان "احمد کشوری نیا" دو مرتبه به فیض شهادت نائل آمد

سه شنبه, 27 دی 1401 12:11 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده انتظامی استان لرستان در مراسم تشییع و تدفین شهید، گفت: بالاترین و ارزشمندترین کار نزد خداوند شهادت است. این شهید سعید دو با به درجه رفیع شهادت رسید یک بار زمانی که جانش در راه امنیت و آسایش مردم تقدیم کرد به شهادت رسید و بار دیگر زمانی که اعضای بدنش به بیماران نیازمند جان دوباره بخشید.

 به گزارش خط هشت؛ سردار "یحیی الهی" در مراسم تشییع و تدفین شهید "احمد کشوری نیا"با اشاره به این که شهادت بالاترین و ارزشمندترین کار نزد خداوند است گفت: این شهید سعید دو بار به درجه رفیع شهادت رسید، یک بار زمانی که جانش را در راه امنیت و آسایش مردم تقدیم کرد و به شهادت رسید و بار دیگر زمانی که اعضای بدنش به بیماران نیازمند جان دوباره بخشید.

فرمانده انتظامی بیان کرد: ما به عنوان سربازان این نظام و انقلاب و مردم باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق آرمان ها و اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن به شهادت رسیده اند.

سردار الهی با بیان اینکه در مواقع نا امنی مردم بیشتر نقش مهم پلیس را احساس می‌کنند، گفت: هدف و اولویت اول فرماندهی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است که برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی حتی اهداء جان خود فروگذار نخواهیم کرد.

 

 

منبع: شهدای فراجا

خواندن 100 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)