×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 690
چاپ کردن این صفحه

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

تخصیص 400 میلیارد تومان برای تعریض محور اردبیل به سرچم / 12 میلیارد تومان برای زیرسازی محدوده جاده شهرآراللو هزینه شد.

دوشنبه, 15 شهریور 1400 08:45 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 400 میلیارد تومان تاکنون برای تعریض مهم ترین محور شریانی استان جاده اردبیل - سرچم تخصیص یافته است که از این مبلغ اعتبار 12 میلیارد تومان برای زیرسازی تخصصی و ویژه محدود شهر آراللو هزینه شده است.

محبوب حیدری مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل از اختصاص 400 میلیارد تومان برای تعریض جاده اردبیل به سرچم، مهم ترین محور شریانی استان خبرداد و گفت: از این مبلغ اعتبار 12 میلیارد تومان برای زیرسازی تخصصی و ویژه محدود شهر آراللو هزینه شده است.

حیدری با اشاره به اینکه تعریض و زیرسازی محدوده شهر آراللو به متراژ یک و نیم کیلومتر بصورت ویژه بعد از زیرسازی تخصصی، بتن ریزی و آسفالت ریزی انجام شد، گفت: روزانه برای این پروژه در داخل محدوده شهرآراللو 500 هزار تومان هزینه می شود که با بهره برداری از باند رفت امیدواریم تا مهرماه سال جاری باند برگشت هم به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه از مجموع 178 کیلومتر محور اردبیل به سرچم 135 کیلومتر در دست عملیات اجرایی است، گفت:  عملیات  احداث43 کیلومتر از این محور که از سخت ترین محورهای مواصلاتی کشور است در دست مطالعه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل  با قدردانی از تلاش های مایندگان مرکز استان اردبیل و استاندار که  نقش مهمی در تامین اعتبار تعریض جاده اردبیل به سرچم داشتند، گفت: 115 میلیارد تومان تاکنون برای تعریض و زیرسازی محور اردبیل به  سرچم هزینه شده است.

حیدری در پایان سخنان خود از صبر و تحمل اهالی شهر آراللو مبنی بر فعالیت های پروژه زیرسازی و آسفالت داخل محدوده شهرآراللو قدردانی کرد و گفت: اهالی شهر آراللو بعد سالها به یاری خداوند متعال و حمایت های لازم نمایندگان مرکزی شهرستان اردببیل شاهد زیرسازی، تعریض و آسفالت ریزی محدوده شهری خود شدند.

منبع: سبلان ما

خواندن 532 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)