×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 690
چاپ کردن این صفحه

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل :

مردم یاری و مردم داری در اولویت ماموریت های بسیج و سپاه است/آبرسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل

چهارشنبه, 11 اسفند 1400 10:59 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:علارغم ماموریت های متعدد،مردم یاری و مردم داری در اولویت ماموریت های بسیج و سپاه استان اردبیل است.

 سردار غلامحسین محمدی اصل در نشست با مدیران و کارکنان بسیج سازندگی استان اردبیل با تبریک عید سعید مبعث پیامبر اکرم(ص)،اظهار کرد:بسیج یادگار ماندگار حضرت امام راحل(ره) و بسیج سازندگی نتیجه تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری است که امروز با تمام وجود در خدمت مردم است.

وی بیان کرد:مردم ولی نعمتان انقلاب و صاحبان نظام هستند و فرصت خدمت به مردم یک توفیق الهی است که باید آن را قدر دانست.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:بسیج خادم و پاره تن مردم است که با اقدام جهادی و بی منت خود، تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.

محمدی اصل افزود:اقدامات جهادی گروه های جهادی بسیج در مناطق محروم برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی باعث ایجاد امید در بین مردم می شود که تقویت و توسعه حرکت های جهادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی گفت:طرح بسیج آبرسانی به ۴۵۴ روستای درگیر تنش آبی استان با همکاری بسیج سازندگی،گروه های جهادی و شرکت آب و فاضلاب استان آغاز شده است که حرکتی بزرگ و اقدامی جهادی برای خدمت به ولی نعمتان انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد:روحیه و عمل جهادی بن بست ها را از بین می برد و عامل موفقیت و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است‌.

محمدی اصل با تاکید بر انعکاس هنرمندانه اقدامات جهادی و محرومیت زدایی،افزود:دشمن در تلاش است تا با جنگ‌ رسانه ای در بین مردم نا امیدی ایجاد کند که در این راستا انعکاس هنرمندانه اقدامات در حوزه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیار مهم و حائز اهمیت است‌.

وی بیان کرد:برای تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا و خدمت به مردم هر آنچه در توان و ظرفیت داریم باید برای خدمت رسانی به مردم بسیج کنیم و پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی بسیج با قوت در استان تداوم خواهد داشت.

منبع: سبلان ما

خواندن 439 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)