چاپ کردن این صفحه

فرمانده سپاه کوثر:

دانش‌آموزان کوثر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

چهارشنبه, 02 آبان 1397 11:37 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه کوثر گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهر گیوی کوثر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

 

به گزارش خط هشت ، سرهنگ دوم محرم پوررحمان بعد از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور کوثر به مناطق عملیاتی کشور در این شهرستان اظهار داشت: مهم‌ترین هدفی که از برگزاری مستمر اردوهای راهیان نور داریم این است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به این که تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور به مراتب بیشتر از بسیاری از برنامه‌ها است، گفت: اگر نسل جوان و امروزی از نزدیک در جریان رشادت‌ها و دلاوردمردی‌های رزمندگان اسلام قرار بگیرند بهتر و ملموس‌تر تلاش‌های انجام یافته را درک می‌کنند و متوجه می‌شوند که شهدای والامقام کشورمان چه آرمان‌هایی را به دنبال داشته‌اند.

فرمانده سپاه کوثر گفت: دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اولویت اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه تک تک آحاد جامعه مسئولند و همان طور که شهدا برای این هدف گام برداشته‌اند تمام افراد جامعه برای صیانت و حفظ این امر مهم باید تلاش کنند.

پوررحمان تصریح کرد: باید برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا در جامعه نهادینه شود و ایثارگری‌های شهدای والامقام برای دفاع از کیان کشور به همگان تبیین شود تا دشمنان بدانند هیچ گاه اهداف و راه شهدا را گم نخواهیم کرد و تلاش آنان برای از بین بردن این اهداف بیهوده و پوچ است.

وی با بیان این که در قالب این اردو 80 نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر گیوی راهی مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند اظهار کرد: این دانش‌آموزان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مدت سه روز از یادمان‌های شهید باکری ،بروجردی و شهدای تمرچین بازدید می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

منبع:  سبلان‌ما

خواندن 1468 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)