چاپ کردن این صفحه

۳۱۲ دانش‌آموز پارس‌آبادی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

سه شنبه, 29 آبان 1397 11:42 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: ۳۱۲ نفراز دانش‌آموزان مدارس شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان روز دوشنبه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

 

به گزارش خط هشت ، سرهنگ پاسدار حسن نوری بعد از ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور اظهار داشت: 312 نفراز دانش‌آموزان مدارس شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان روز دوشنبه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی بیان کرد: این چهارمین کاروان اعزامی در سال 97 از شهرستان پارس‌آباد است که به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند که متشکل از دو کاروان خواهران و دو کاروان برادران بوده است.

فرمانده سپاه پارس‌آباد تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 248 از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان پارس‌آباد در قالب 28 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شده است.

نوری اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مولفه اصلی و راه شهدای والامقام کشورمان است که اردوهای راهیان نور فرصتی بسیار مناسب برای تبیین رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان است و در این زمینه باید نسل جوان و امروزی با این مهم آشنا شوند و از نزدیک در جریان رشادت‌های رزمندگان قرار بگیرند.

وی بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان یک وظیفه و رسالت خطیر بر گردن مردم و مسئولان است و باید برای دستیابی به این مهم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود تا بتوانیم با تاسی از راه شهدای والامقام کشورمان راه رسیدن به سعادت و خوشبختی را در جامعه هموار کنیم.

نوری تصریح کرد: نباید یاد و خاطره شهدای والامقام به هیچ وجه کمرنگ شود چرا که نقطه قوت ملت ایران اسلامی خون پاک شهدای والامقام است و قطره ای از این خون پاک و مقدس نباید به هدر شود.

 

 

منبع: سبلان‌ما

خواندن 1488 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)