چاپ کردن این صفحه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع)

۱۳ هزار نفر اردبیلی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

یکشنبه, 05 اسفند 1397 13:58 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۳ هزار نفر اردبیلی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند.

 به گزارش خط هشت از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی اظهار داشت: تاکنون ۱۳ هزار نفر اردبیلی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند و مهم‌ترین هدف از برگزاری این اردو‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به این که آموزش و پرورش هر سال ۲۱ هزار دانش‌آموز را در قالب این اردو به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌کند بیان کرد: ۷۰ درصد این کاروان‌ها به مناطق شمال غرب اعزام می‌شوند و طبق تمهیدات انجام یافته از ۹ اسفند ماه دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کاروان راهیان نور دانشگاهی از تاریخ ۱۹ اسفند ماه و ۲۳ اسفند ماه اعزام عمومی خواهیم داشت و در طول این مدت تا ۱۲ فروردین ماه تعداد اعزامی‌های ما به ۷ هزار نفر خواهد رسید که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

عبدی بیان کرد: ترویج روحیه ایثارگری و شهادت طلبی اصل مهم اردو‌های راهیان نور است که باید بهترین خروجی را از این اردو‌ها بگیریم و در این زمینه انتظار داریم همکاری‌های لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان نور به شکل منظم و منسجم انجام شود و مشکلی در این زمینه باقی نماند.

وی تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور فرصت ارزشمندی هستند تا جریان ایثارگری‌های شهدای والامقام کشورمان را از نزدیک برای کسانی که در این اردو‌ها شرکت می‌کنند نمایان کنیم و بتوانیم اهداف مورد نظر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

 

 

منبع: بسیج

خواندن 1230 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)