چاپ کردن این صفحه

بسیجیان اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند

یکشنبه, 26 اسفند 1397 11:21 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: بسیجیان اردبیلی در قالب نخستین کاروان راهیان نور عمومی بسیج محلات و و مساجد به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، سرهنگ محمد پورمند  بعد از ظهر امروز در آیین اعزام نخستین مرحله از کاروان راهیان نور عمومی بسیج مساجد و محلات استان اردبیل اظهار داشت:  بسیجیان اردبیلی در قالب نخستین کاروان راهیان نور عمومی بسیج محلات و و مساجد به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به این که در این کاروان‌ها شهرستان‌های مشگین‌شهر، خلخال، کوثر، نمین، نیر و سرعین حضور داشتند افزود: 500 نفر در این کاروان‌ها حضور داشتند و 11 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوبی کشور اعزام شدند که مهم‌ترین هدف ما قرارگیری تمام اقشار جامعه در این فضا و حال و هوای معنوی است.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: این کاروان به مدت 6 روز در مناطق عملیاتی کشور از جمله یادمان شهدای اهواز و مناطق عملیاتی هویزه ، شلمچه ، دهلاویه ، اروند کنار و فکه حضور داشته و از یادمان‌ها و مناطق بازدید می‌کنند که برنامه‌ریزی‌های لازم توسط متولیان اجرایی انجام یافته است.

پورمند تصریح کرد: نباید نقش کاروان‌های راهیان نور را در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نادیده گرفت چرا که کاروان‌های راهیان نور دستاوردهای ارزشمندی دارد که می‌توان به ایجاد و تقویت حس ایثارگری و فداکاری و نیز از خودگذشتگی و ایمان اشاره کرد که بسیار مهم و اساسی است.

وی بیان کرد: برای نخستین بار اجرای رزمایش رزمی و فرهنگی برای اعضای این کاروان را در دستور کار قرار داده‌ایم که بی‌شک می‌توانیم از تاثیرات ارزشمند و والای راهیان نور بهره برد و تلاش بر این است که برگزاری این رزمایش‌ها را در این اردوها تداوم بخشیم.

 

 

منبع:  تسنیم

خواندن 1382 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)