چاپ کردن این صفحه

فرمانده سپاه ناحیه خلخال

۹۰ بسیجی از خلخال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

سه شنبه, 28 اسفند 1397 15:21 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: ۹۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، بسیج مساجد و محلات شهرستان خلخال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

 

به گزارش خط هشت ، سرهنگ پاسدار جهان بخش عطایی با اشاره به اینکه اعزام بسیجیان با هدف آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار داشت:۹۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و مساجد برای زیارت یادمان‌های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام مشدند.

وی بیان کرد: این کاروان به مدت ۵ روز در این مناطق حضور می‌یابند و از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله، دهلاویه، فکه، هویزه، والفجر ۸، شملچه و طلائیه بازدید می‌کنند که هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان خلخال تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور فرصت ارزشمندی برای انتقال دستاورد‌ها و ارزشمند‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید از این عملیات فرهنگی برای انتقال این آرمان‌ها به نسل جوان استفاده شود.

عطایی بیان کرد: تقویت روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در بین دانش‌آموزان برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مملکت کشور را به دست آینده‌سازانی بسپاریم که روحشان با روح شهدا عجین شده و معنویت و ایثار را در ذهن و قلب خود پرورانده‌اند.

 

 

منبع: بسیج

خواندن 1466 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)