چاپ کردن این صفحه

۹۰ نفر از دانش‌آموزان اردبیلی راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند

چهارشنبه, 15 آبان 1398 16:29 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: ۹۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس شهرستان اصلاندوز در قالب کاروان‌های راهیان نور راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند.

 

به گزارش خط هشت از پارس‌آباد، سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار داشت: 90 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس سطح شهرستان اصلاندوز در قالب کاروان‌های راهیان نور راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند.

وی افزود: این کاروان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید می‌کنند و در این مدت دانش‌آموزان از یادمان شهیدان باکری در ارومیه، یادمان شهید بروجردی در نقده و نیز شهدای منطقه تمرچین بازدید خواهند کرد که در این زمینه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

حسین‌زاده هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی بسیجیان و نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، الگوبرداری جوانان و نوجوانان از این رشادت‌ها و بهره‌مندی از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با آشنا کردن حاضران در این اردوها با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی زمینه برای اشاعه و انتقال آرمان‌ها و اهداف شهدا را برای آنها و به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم آوریم.

وی اظهار کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هر چه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

 

 

منبع: تسنیم

خواندن 1289 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)