چاپ کردن این صفحه

اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان اردبیل به صورت مجازی برگزار می‌شود

سه شنبه, 14 بهمن 1399 17:31 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

به گزارش خط هشت از  اردبیل ، احمد ناصری در جمع خبرنگاران  با اشاره به لغو اردوهای راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردوها از پنجم اسفندماه با همکاری سپاه حضرت عباس علیه السلام استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: امسال براساس ابلاغ ستاد مرکزی راهیان نور کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و انتقال این ویروس اردوهای راهیان نور تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: امسال بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان  از مناطق عملیاتی به صورت مجازی برگزار و همچنین همانند سال‌های گذشته عکس، دلنوشته، پوستر و فیلم کوتاه  دانش‌آموزان و دانشجویان از طریق فضای مجازی  جمع‌آوری و منتشر می‌شوند.

ناصری تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و لغو مراسم اردوهای راهیان نور تلاش می‌کنیم با فراهم کردن بستر فضای مجازی زمینه بهره‌برداری دانشجویان علاقه‌مند را از معارف دفاع مقدس و سیره شهدا فراهم و با برگزاری برنامه‌های متنوع مرتبط با راهیان نور در بحث راهیان نور مغفول نماند.

 

 

منبع: تسنیم

خواندن 776 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)