خواهرانم حجاب شما سلاح من است /هرچه بر سر مردم فقیر می آید از دست سرمایه داران است

چهارشنبه, 02 آبان 1397 11:26 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهید حبیب الله آقا خورده در وصیتنامه خود نوشته است: از امام پیروی کنید و دستور گیرید و در حرف و عمل با سرمایه داران مخالفت کنید زیرا هرچه بر سر مردم فقیر می‌آید از دست سرمایه داران است.

 

به  گزارش خط هشت: شهید حبیب الله آقا خورده متولد سال 1344 در شهر دزفول است که پس از گذراندن دوران تحصیل در سال 61 وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. وی سپس با حضور در جبهه های دفاع مقدس به دفاع از مرزهای اسلام پرداخت تا اینکه در ماه مبارک رمضان به شهادت رسید و به همرزمان شهیدش پیوست.
 
 
خواهرانم حجاب شما سلاح من است /هرچه بر سر مردم فقیر می آید از دست سرمایه داران است
 

در ادامه وصیتنامه این شهید را می خوانیم.

با درود فراوان به رهبر انقلاب اسلامی ايران امام خمينی و با سلام به شهيدان، گلگون كفنان انقلاب اسلامی شهيدانی كه عاشقانه به نبرد اسلام عليه كفر رفتند و عاشقانه به معشوق خود بازگشتند. سخنان خود را با نام او آغاز می كنم كه از اويم و بازگشتم به سوی اوست. سخنم با امت حزب الله اينست كه از امام پيروی كنيد و هيچ وقت از خط امام كه همان خط اصيل اسلام است منحرف نشويد زيرا اگر منحرف شديد بلایی كه در زمان بعد از امام علی(ع) بر سر مردم آمد بر سر شما هم می آيد و خون شهيدان را پايمال نكنيد زيرا در مقابل پيامبر اسلام(ص) مسئول هستيد.

ای امت اسلامی وصيت می كنم شما را به قوانين الهی تا آنجایی كه آگاهی داريد از نماز كه ستون دين می باشد تا قوانين ديگر را هيچوقت كوچک نشمريد چرا كه نماز معراج مؤمن است. خدا آنروز را نياورد كه ما به قوانين الهی آگاهی داشته باشيم و نفسمان بر عقلمان چيره شود و عمل نكنيم چون ديگر حجت بر امت تمام شده است و چيزی ناگفته نمانده است هم كتاب الهی و هم تفسير و هم احاديث ائمه و از همه مهمتر كه در اين برهه از زمان ولايت فقيه نصيب ما شده است خيلی مواظب اعمالتان باشيد كه شما بايد شكر امام زمان(عج) باشيد و ساختن خودتان را شروع كنيد تا شايستگی اين را داشته باشيد كه در ركاب امام زمان(عج) برای برقرار كردن عدل جهانی و حاكميت اسلام بجنگيد.

مادرم: اميدوارم كه صبر داشته باشی وهميشه ذكر الله بر زبانت جاری باشد در همه حال به ياد خدا باش و ناراحتی های زينب كبری(س) را بياد بياور. اميدوارم كه از شهيد شدنم هيچ ناراحت نباشی و افتخار بكنی كه پسری در راه خدا و راه رهبری چون خمينی كبير داده باشی، مادر جان درست است كه تو مرا از كوچكی بزرگ كرده ای و رنجهای زيادی برايم كشيده ای تا به اين حد مرا رساندی و من خيلی دوست داشتم  زحمات تو را جبران كنم ولی هرگز نمی شود اين همه زحمتهای تو را جبران كنم. تو ميدانی كه من امانتی بودم در دست شما و صاحب اصلی ما خداست و من به سوی صاحب اصليم بازگشتم.

پدر تو ای پدر عزيزم كه رنجها برايم كشيدی تا مرا به اين حد رساندی به ياد بياور رنجهای علی(ع) را كه از دست مردم چه رنجهایی كشيد. پدر ان الله مع الصابرين، به درستی كه خدا دوست می دارد صابران را و تو در شهادت من صبور و بردبار باش زيرا من كه از حضرت علی اكبر و حضرت قاسم بهتر نيستم.

برادران هميشه از امام پيروی كنيد و درهمه كارهايتان نظم قرار دهيد همانطور كه حضرت علی(ع) می فرمايد شهيدان را از ياد نبريد و خون آنان را پايمال نگردانيد برادرانم وصيت می كنم شما را به صبر در برابر مشكلات زندگی.

خواهرانم حجاب شما سلاح من است شما همانطور كه می دانيد من از امام پيروی كردم پس شما هم از امام پيروی كنيد و دستورات او را انجام دهيد وقتی می گويم كه از امام پيروی كنيد نه اينكه خدای ناكرده شما پيرو امام نيستيد بلكه در عمل بيشتر پيرو امام باشيد.

برادران جلسه، هميشه كارهای خوب سيد عنايت الله علم الهدی را بياد داشته باشيد و يادتان باشد كه او ما را رشد معنوی داده و طرز زندگی كردن در جامعه اسلامی را او به ما ياد داد و به ياد حرف های مسوولين جلسه باشيد و از آنان پيروی كنيد و يک لحظه هم از او دور نشويد و جلسه را محكم نگه داريد و تاكيد بر محكم نگهداشتن جلسه دارم. شما حق زيادی بر گردن من داريد و از شما طلب عفو دارم.

برادران بسيج از امام پيروی كنيد ودستور گيريد و در حرف و عمل با سرمايه داران مخالفت كنيد زيرا هرچه بر سر مردم فقير می آيد از دست سرمايه داران است. برادران شما نيز حق زيادي به گردن من داريد از همه شما طلب عفو و آمرزش می كنم.

هر كس مخالف روحانيت اصيل باشد ومخالف امام خمينی باشد اگرچه در ظاهر طرفدار او است و در باطن با او مخالف است اگر بر سر قبرم بيايد و فاتحه ای بخواند از او در نزد خداوند قادر شكايت خواهم كرد. در ضمن هر چيز از وسائل خصوصيم را كه برادر حميد ابوطالب خواسته باشد اگر مي توانستيد در اختيار او قرار دهيد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خواندن 1031 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...
cache/resized/505cb221be92ac5c13de72cd306e1ce8.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/9f3ee00aea2f66d90cf98785cbebd844.jpg
کتاب «هوای سرد تیرماه» خاطرات شهید «صفرعلی یوسفی» ...
cache/resized/e6af305268b0763d7b4e18071bd7a0bf.jpg
کتاب «بلندای آسمان وطن» خاطرات خلبان آزاده جانباز ...
cache/resized/5c17989fdda46ad8b631c928992f7c9b.jpg
کتاب «پسر رنج» خاطرات و زندگی نامه آزاده سرافزار ...
cache/resized/1a30ce51315f59ae0c01a525fd63c5cc.jpg
«کتاب پرواز مازیار» خاطرات همسر شهید خلبان ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family