اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه در امام زاده ابوطالب شهر زیراب برگزار شد

شنبه, 29 دی 1397 14:39 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

حجت الاسلام ادیانی: نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه جزء پیشتازان برگزاری یادواره شهدای عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی شهرستانی استان مازندران شد که این گام فرهنگی جای تقدیر و تشکر دارد.

 به گزارش خط هشت ؛ حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی حضور امام جمعه و روسای ادارات در یادواره شهدا  نشانه ترویج فرهنگ شهادت دانست و افزود، شهیدان حیات معنوی دارند و با حضور معنوی از ارزش ها و فضیلت های جامعه و انسانی چنان دفاعی می کنند که ما زنده ها قادر به دفاع از آن  نیستم.
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه شهدا در زمان حیات با گذشتن از سرمایه عمر خود از فضیلت ها و ارزش ها دفاع کردند ادامه داد: شهدا بعد از شهادت با عطر معنویت خود که در فضای جامعه می پراکندند از فضیلت ها در حال دفاع هستند.
ادیانی اظهارکرد: شهدای گمنام و حضور این شهدا در غرب ، جنوب کشور  وجبهه ها در روزگارانی که همه بر طبل مادیات می کوبند و ارزش های جامعه را محترم نمی شمارند و توطئه دشمنان را در ابعاد گوناگون درک نمی کنند ماموریت داشته اند بمانند تا استخوان های پوسیده شان در کوی و برزن بر دوش مردم تشییع شود به زنده‌ها بگویند راه امام (ره) و ارزش های انقلاب و اسلام فراموش نشود.
 وی گفت: شهدا امام زادگان عشق هستند، امروز هر شهید یک پرچم هدایت است در این هوای سرد و حضور مردم در یادواره شهدا از مقام والای شهدا خبر می دهد.
این مسئول با اشاره به اینکه اهداف والای شهدا رنج را بر خانواده و ملت قابل تحمل می کند افزود: آنهایی که به اسم راه امام (ره) ارزش ها را جابه جا کردند بخشیده نخواهند شد.
ادیانی گفت: ما خواستیم مستضعفین را حاکم کنیم نه اینکه  طبقه ثروتمند را بر مردم حاکم گردانیم، در انتخابات مراقب باشیم به چه کسی رای می دهیم، ما مسؤل اعمال خود هستیم.
وی با اشاره به ثروت های میلیاردی بعضی از مسؤلان گفت: مسؤلی که درد فقیر را درک نکرده چگونه می تواند بفهمد مردم در روستاها چه می کشند، مسئولی که با افتخار در نظام جمهوری اسلامی هزار و سیصد میلیارد تومان ثروت دارد می تواند درک کند مردم در گرانی چه می کشد؟
وی با اشاره به فرمایش رهبری که وزارت دفاع امریکا در وزارت خزانه داری کشور ما مستقر شده ادامه داد: مردم ما ملتی با وفا هستند، چرا خواسته به حق مردم رسیدگی نمی شود که مردم برای بیان خواسته های خود به خیابان بیایند.
وی ادامه داد: نفوذی ها با نفوذ در دستگاه های دولتی و پیوند منافع خود با  غربی ها به دنبال از بین بردن نظام هستند، ما قرار بود مستضعفین، حجاب، خدا، عدالت، ارزش ها، اخوت و معنویت را در کشور حاکم کنیم نه اینکه راه و روش شاهنشاهی را در پیش بگیریم.
ادیانی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی باید به گونه ای باشد که بهرمندی  همه در بیت المال یکسان باشد اذعان کرد: دشمن با تحریم هوشمند اقتصادی در نظام  و  بی توجهی مسئولان به این تحریم و فشارهای اقتصادی  نارضایتی مردم را به دنبال داشت.
در این مراسم تندیس شهدا به خانواده  معظم  شهیدان  نیروی انتظامی  شهرستان  اهدا  شد.
وی در پایان پیام یادواره شهدا را مراقبت از انقلاب دانست تا به دست نامحرمان و نااهلان نیافتند و گفت: با پیاده شدن این امر و ارزش‌های والای اسلام و انسان، خانواده شهدا نیز خوشحال و رنج آنها آسان خواهد شد.

 

 

منبع:  شهدای ناجا

خواندن 1045 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...
cache/resized/36f0b73acd70e5bbbe7e9931e1854b38.jpg
بعضی از زن‌های جهادی خوزستان چندین شهید تقدیم ...
cache/resized/1394b05dc2b6e8a5cca087b66a029622.jpg
«یاقوت سرخ» عنوان کتابی است که در آن، زندگی نامه ...
cache/resized/f7feb7106320e4056d6f270bde631ff6.jpg
ماجرای فکر آوینی کتابی است با موضوع گفتارهایی در ...
cache/resized/9fbeadaffe6db7f248c99c58e4be83af.jpg
کتاب «همسایه حیدر» نوشته فاطمه ملکی با تحقیق بتول ...
cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family