چاپ کردن این صفحه

نیروی انتظامی پنجمین شهید خود را تقدیم امنیت شهروندان نمود

یکشنبه, 25 فروردين 1398 12:04 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نیروی انتظامی با تقدیم پنجمین شهید در روزهای اولیه سال بازهم استواری خود را در تأمین امنیت شهروندان ثابت نمود

 

به گزارش خط هشت ؛ مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت، کسی نمی فهمد و حقیقت را چشمی غیر از دل، نمی تواند دید. آن که رتبه و جایگاه شهید را فهمید، پویایی را سرلوحه هستی خویش قرارداد و آن که از شهید، جز لقب و نامی نمی داند، تنها دل را به سکونت در کوچه ای آرام که به نام شهیدی آذین شده، خوش می دارد؛ اما فریاد ممتد شهید در ثانیه ثانیه زمان جاری است؛ فریادی که ریشه در «هل من ناصر ینصرنی» سیدالشهدا دارد و امتداد، تا گسترده ترین میدان موعود.

در ساعات اولیه سال جدید و اوج برنامه های عیدنوروز در نفر پرسنل ناجا به هویت هادی صفایی و هادی عزتی هنگام ارشاد و رفع اختلاف خانوادگی در مشهد براثر شلیک های دیوانه وار احدی ازطرفین به شهادت رسیدند.

روز دوم عید شهید حسن دلاور از پرسنل گلپایگان که در محور خاش و در کسوت پلیس راه مشغول تأمین امنیت مسافران در جاده خاش زاهدان بودند براثر تصادف عمدی یکی از اشرار منطقه به فیض شهادت نائل گردیدند.

ظهر دوشنبه مورخ 1398/01/19در حوالی سه راهی روستای کشیک نیکشهر استان سیستان و بلوچستان، در حین عزیمت مرتضی خانی بندانی از نیروهای اطلاعات ناجا از مسیر قصرقند به نیکشهر مورد هجوم اشرار مسلح قرارگرفت و شهادت خود را سند پاکی همکارانش قرار داد.

سرهنگ محمدحسن شهسواری به عنوان کمک خلبان پرواز در حال انتقال پرسنل مرزبانی برای حفظ مرزها در استان آذربایجان غربی بودند که برفراز کوه های دالامپر به علت برف و کولاک یا نقص فنی بالگرد سقوط نموده و ایشان با شهادت خود را به خیل عظیم یاران سفر کرده اش می رساند.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

 

 

منبع: شهدای ناجا

خواندن 966 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)