چاپ کردن این صفحه

فرمانده 4 ماه تا بازنشستگی داشت که شهید شد

چهارشنبه, 22 خرداد 1398 13:47 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

تلاش های بی وقفه ای که در طول خدمت مقدس خود در ناجا داشتند توفیق شهادت را به ایشان عطا کرد. شهید غلامرضا صادقی فر تنها چهار ماه تا بازنشستگی داشتند.

 

به گزارش خط هشت ، حضور همسر شهید مدافع وطن سردار غلامرضا صادقی فر در برنامه شب های شیدایی که از شبکه آموزش سیما پخش گردید بازتاب مثبت رسانه ای بسیار خوبی داشت. در این برنامه که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضبط گردید، از همسر شهید طبق روال معمول ویژگی های شهید سوال شد ولی ایشان به جای پرداختن به خاطرات از رمز شهادت همسر خود گفتند و تلاش های بی وقفه ای که در طول خدمت مقدس خود در ناجا داشتند. شهید امنیت غلامرضا صادقی فر تنها چهار ماه تا بازنشستگی فاصله داشتند که همه راه ها را یک شبه پیمودند و به سعادت اخروی رسیدند.

ایشان همچنین از حساسیت زیاد شهید نسبت به جلوگیری از ورود مشروبات الکلی و موادمخدر به کشور داشتند -راه دریایی جنوب یکی از مسیرهای انتخابی قاچاقچیان می باشد- و همیشه تأکید می کردند اگر می خواهیم جوانان کشور سالم بمانند باید جلو قاچاق این موارد رو بگیریم.

در ادامه نکته ای از شهید گفتند که یادآور حدیث معروفی از امام حسین(علیه السلام) می باشد. شهید همیشه می گفت: ((انسان باید با عزت زندگی کند و با عزت بمیرد.))

مجری برنامه درخواست توصیه‌ای می‌نمایند که همسر شهید با توجه به اهداف شهدا و سختی هایی که در این راه متحمل می شوند گفتند: (( از جوانان ایرانی می خواهم که راه شهیدان را ادامه دهند.))

سردار شهید غلامرضا صادقی فر و همسر گرامیشان اهل استان مازندران بودند که به خاطر شرایط شغلی مجبور به سکونت در استان هرمزگان می‌شوند.

شهید غلامرضا صادقی فر فرمانده دریابانی سیریک هرمزگان بیست و هشتم تیرماه ۹۶ براثر درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

برای دیدن فیلم این برنامه اینجا کلیک کنید.

 

 

منبع: شهدای ناجا

خواندن 1106 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)