چاپ کردن این صفحه

وصیت‌نامه شهید «قنبر بیگلری‌پور»؛

کمتر کسی وجدانش اجازه گرانفروشی یا احتکار را می‌دهد

دوشنبه, 26 آبان 1399 22:34 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

در وصیت‌نامه شهید «قنبر بیگلری‌پور» آمده است: کمتر کسی وجدانش اجازه می‌دهد گرانفروشی و یا احتکار بنمایند، خودتان وظیفه دارید او را به مردم و مسئولین معرفی نمایید تا به سزای کردۀ خویش برسند.

به گزارش خط هشت از کرمان، در وصیت‌نامه شهید «قنبر‌ بیگلری پور» آمده است: کمتر کسی وجدانش اجازه می‌دهد گرانفروشی و یا خدای ناکرده احتکار بنمایند و اگر چنین بود، خودتان وظیفه دارید او را به مردم و مسئولین معرفی نمایید تا به سزای کردۀ خویش برسند.

در ادامه به بخشی از وصیت‌نامه شهید «قنبر بیگلری» از رزمندگان لشکر 41 ثارالله می پردازیم.

برادران فرهنگی ابتدا خود را بسازید تا حرفتان بر دل نشیند و اثر داشته باشد

برادران فرهنگی! ای عزیزان و ای کسانی‌که شغل مقدّس شما همان کار پیامبران است! قدر خود را بدانید و این امانات الهی (دانش‌آموزان) را خوب تربیت کنید که اجر شما با خداست و این مستلزم این است که ابتدا خود را بسازید تا حرفتان بر دل نشیند و اثر داشته باشد؛ حتی‌الامکان از کارهای لغو همچون سیگار کشیدن خودداری نمایید.

برادرانی که در سایر ادارات خدمت می‌نمایند، قبل از هر چیز خدا را در نظر داشته باشند

و امّا برادرانی که در سایر ادارات به جمهوری اسلامی خدمت می‌نمایند، قبل از هر چیز خدا را در نظر داشته باشند که «وَهُوَ مَعَكُمْ أَیْنَمَا كُنْتُمْ»که اگر این‌طور باشد، دیگر همۀ مسائل حل است؛ کم‌کاری دیگر نیست، کارشکنی وجود ندارد، ارباب رجوع می‌داند که برادرانش در ادارات کارش را هرچه سریع‌تر انجام می‌دهند، امروز و فردا نمی‌کنند و عاشقانه برای رضای خدا کار می‌کنند و جمهوری اسلامی را به پیش می‌برند.

کسانی‌که به ارزش‌های والای اسلامی توجهی ندارند، فردا طلبکار انقلاب می‌شوند

و امّا برادران مسئول که در رأس کار هستند، توجه داشته باشند که به افراد حزب‌اللّهی بیشتر بها بدهند و کسانی‌که خیلی به ارزش‌های والای اسلامی توجهی ندارند، بها ندهید که فردا طلبکار انقلاب می‌شوند.

گرانفروشی و یا خدای ناکرده احتکارنکنید

و برادران عزیز کسبه که به حق در پیروزی انقلاب و ادامۀ آن سهم بسزائی داشته و دارید! توجه داشته باشید که خدای ناکرده شیطان شما را اغفال نکند و باعث ناراحتی مردم شده و خدا را از دست خود، ناراضی و دشمنان انقلاب و اسلام را شاد نمایید.

کمتر کسی وجدانش اجازه می‌دهد که در چنین موقعیتی که عزیزان، جانشان را در راه خدا فدا می‌کنند، کس یا کسانی گرانفروشی و یا خدای ناکرده احتکار بنمایند و اگر چنین بود، خودتان وظیفه دارید او را به مردم و مسئولین معرفی نمایید تا به سزای کردۀ خویش برسند.

شایان ذکر است، «قنبربیگلری پور» فرزند عباس در دی ماه 1332 در شهرستان بم به دنیا آمد. وی در رشته تجربی دیپلم گرفت و زمان جنگ حق علیه باطل به جبهه ها اعزام و در بهمن ماه 1364 در منطقه فاو به شهادت رسید.

 

 

منبع:  دفاع‌پرس

خواندن 674 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)