چاپ کردن این صفحه

شهید ساسان گیل‌آبادى: به مسائل روز بینش داشته باشید

شنبه, 26 تیر 1400 15:34 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهید ساسان گیل‌آبادى در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ عزیزان همیشه بصیرت و بینش نسبت به مسائل داشته باشید و ببینید رضایت خدا در چه موردی است و آنها را رعایت کنید.

 

به گزارش خط هشت از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ساسان گیل‌آبادى:

بسم الله الرحمن الرحیم

پدر و مادر عزیزم از جاى گریه تبسم زنان براى بالاى جنازه من قرار بگیرید و به شهادت پسرتان که در راه حق و حقیقت و دین و ناموس و وطن رفته افتخار کنید.

من با چشمى باز و بصیرت و بینش دقیق راه خود را انتخاب کرده و سر حد آرزویم شهادت و رضایت خدا است.

خداوند به شما پدر و مادر عزیزم صبرى جمیل عنایت کند و در مرگ من صبور بوده و بر مقدرات هم تحمل کامل را رعایت کنید. برادر عزیزم خداوند به شما توفیق بدهد دین خود را به اسلام و مسلمین ادا کنید. خواهرانم شما هم حجاب را کاملا رعایت کنید تا شفیع شما فاطمه زهرا (س) باشد.

 عزیزان دنبال حرف‌هاى پوچ و تهى نباشند و عمرى با ارزشی که خدا براى شما قائل شده عبث و بیهوده از دست ندهید و همیشه بصیرت و بینش نسبت به مسائل داشته باشید و ببیند رضایت خدا در چه موردی است و  آنها را رعایت کنید.

خداوند من و شما را مشمول رحمت واسعه‌اش قرار دهد و امیدوترم بتوانم شما  پدر و مادر و... را مورد شفاعت قرار دهم.

 

 

منبع: فارس

خواندن 542 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)