چاپ کردن این صفحه

برگزاری یادواره 721 دانش‌آموز شهید استان اردبیل

دوشنبه, 06 آبان 1398 21:57 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان اردبیل گفت: یادواره ۷۲۱ شهید دانش‌آموز استان اردبیل برگزار می‌شود.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، ایرج نقی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۱ دانش‌آموز استان اردبیل در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان ضروری است و به همین منظور یادواره‌‌ای برای این شهیدان والامقام در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی ارزشمند برای برگزاری برنامه‌های مختلف به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فراهم کرده است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان اردبیل با اشاره به  آغاز برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی از هفتم تا ۱۳ آبان ماه، افزود: اولین روز هفته بسیج دانش‌آموزی با نام «بسیج دانش‌آموزی و نوجوان»، به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده نامگذاری شده است.

نقی‌پور تشریح کرد: در طول این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی، بصیرتی و ورزشی در نظر گرفته شده که از جمله شاخص‌ترین برنامه‌ها برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس اردبیل است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل از بیش از ۹۰۰ واحد بسیج دانش‌آموزی تشکیل شده و درصدد آن خواهیم بود تا این ویژه برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل سوم و چهارم انقلاب و آشناسازی نوجوانان با رشادت‌های شهدا به صورت کیفی برگزار شود.

نقی‌پور به دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، آئین صبحگاه هفته بسیج دانش‌آموزی، حضور سازمان یافته اعضای بسیج دانش‌آموزی در نمازهای جمعه، تشکیل میقات صالحین و برگزاری برنامه‌های ورزشی جزء برنامه‌های راهبردی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های مختلف بصیرتی در ۳ محور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، استکبار ستیری و افول آمریکا و تبیین اندیشه مقاومت از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان اردبیل یادآور شد: برنامه‌های اجرا شده منتهی به راهپیمایی شکوهمند ۱۳ آبان خواهد بود تا با حضور پرشکوه و با بصیرت اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان بار دیگر با آرمان‌های شهدای دانش‌آموز و رهبر انقلاب تجدید بیعت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار زده شود.

 

 

منبع: فارس

خواندن 1124 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)